Persoonlijk bedankje

Plaats reactie
Henk Teunissen
Berichten: 1180
Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

23-11-2014 12:12

Graag wil ik de KSN bedanken voor de persoonlijke uitnodiging en de aandacht voor de leden die 25 jaar of langer lid zijn,kon niet lang blijven helaas,was wel top geregeld,ook gefeliciteerd met 40 jaar KSN,hoop nog lang lid te blijven en de diverse aktiviteiten te bezoeken,groeten Henk Teunissen
Gebruikersavatar
Robert Naeff
Berichten: 123
Lid geworden op: 16-06-2014 21:11
Locatie: Frankrijk

23-11-2014 14:57

Ik wil mij hier graag bij aansluiten. Gisteren een geweldige dag gehad in Oudewater. Het geheel was erg goed georganiseerd: een prachtig programma met getalenteerde sprekers, een loterij met mooie prijzen en tussen de middag en ’s avonds heerlijk gegeten. Hulde aan de organisatie. Voor mij persoonlijk heel erg leuk om als oude knar (33 jaar lid) en na zo’n 15 jaar afwezigheid bij meetings weer zovele collegakarperaars van het eerste uur te mogen ontmoeten. We waren allemaal een dagje ouder en grijzer geworden, maar verder toch weinig veranderd. Soms leek het wel of de tijd was blijven stilstaan. Heel bijzonder. De sfeer tijdens deze dag deed mij erg denken aan de gezellige meetings in de jaren ’80 en ’90. K.S.N. bedankt. Ik hoop er de volgende keer weer bij te zijn.

MVG. Robert Paul Naeff
Plaats reactie