Regio meeting KSN regio Den Haag met Frank Warwick!

Plaats reactie
Rene Treffers
Berichten: 1318
Lid geworden op: 29-04-2006 19:51
Locatie: Voorhout

24-12-2010 17:56

UITNODIGING MEETING KSN-REGIO DEN HAAG.


Wederom zijn wij er als bestuur van de regio Den Haag in geslaagd om u weer een top avond aan te bieden en rekenen daarom net als de vorige keer op uw komst !!

Belangrijk om te weten:
1: We hebben een nieuwe locatie voor onze bijeenkomsten!!! I.v.m. met de extra mogelijkheden en betere bereikbaarheid organiseren we onze regiomeetings vanaf dit jaar in:
Café de Meester
Zuidbuurtseweg 57
2381 AE Zoeterwoude
071 5801537


2: LET OP! de regio avonden zijn dit jaar (i.v.m. beschikbaarheid van het café)
OP DE DONDERDAG AVOND!

PROGRAMMA

Meeting 3 februari 2011: Frank Warwick
Met gepaste trots kunnen wij jullie meedelen dat op 3 februari naar planning Frank Warwick onze regio zal bezoeken. Deze innovatieve Engelse top visser heeft zijn sporen al lang en breed verdient in het karperwereldje. Hij is bereid met een mooie presentatie inzicht te geven in hoe hij zijn visserij vormgeeft en beleefd. Het beloofd een super avond te worden die je absoluut niet mag missen!!


De meeting is in samenwerking met een aantal winkeliers/ sponsors die wat nieuwe artikelen komen showen,
Special thanks too:

House of carp / Koopman hengelsport / Ahoy Hengelsport / FishFun/
Spiegel magazine / 100% Baits /


Opening zaal 19.00uur
Lezing start 19.45uur

Ingang grote zaal!!!

Entree leden: gratis
Niet leden onder 18 j: gratis
Niet leden boven de 18 j: 4,- euro

Graag zien wij jullie op onze nieuwe locatie en voortaan op de donderdag!!

Tot weerziens op de 3 februari 2011, Björn, Erik, Frans, Rene T. Jan Willem, Otto en Rene S.
Laatst gewijzigd door Rene Treffers op 28-01-2011 18:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Gerrit Hees

04-01-2011 23:25

betere bereikbaarheid


Voor wie dan? Met het ov is het een wereldreis wel de oude locatie top te bereiken was met het ov
Rene Treffers
Berichten: 1318
Lid geworden op: 29-04-2006 19:51
Locatie: Voorhout

05-01-2011 17:15

Gerardo,

Bij de oude locatie was het heel onduidelijk om het clubhuis te vinden, omdat je een zandweg op moest.

Er zijn nog een aantal redenen waarom we de avonden dit jaar op een andere locatie houden. Verder hebben we in heel de omgeving gekeken waar we de regio avonden kunnen houden en dit was de enige oplossing daarvoor.

Groeten,

René
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

08-01-2011 23:36

Zoeterwoude waar ligt dat? :o
In Groningen of zo iets ... ?

Groeten

Taco :roll:
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

09-01-2011 00:12

Taco van der veen schreef:Zoeterwoude waar ligt dat? :o
In Groningen of zo iets ... ?

Groeten

Taco :roll:



Je maakt een geintje, mag ik hopen... 
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
Taco van der veen
Berichten: 1024
Lid geworden op: 19-05-2007 16:01
Locatie: Z-H

09-01-2011 11:35

Heb je goed gezien Dennis :)
Ik kom zelf uit Delft en normaal werden die meetings bij die crossvereniging gehouden in Rijswijk.
Daar kon ik nog gewoon naartoe fietsen maar, naar zoeterwoude (bij Leiden ergens dacht ik) word me
toch echt iets te dol. Me ouders hebben denk ik geen zin om me heen en weer te reiden en wat Gerardo al opmerkte is dat het met het openbaar vervoer ook niet te bereiken is.

Voor de rest zal het wel een mooie locatie zijn,

Groeten

Taco
Fans Hoogervorst
Berichten: 88
Lid geworden op: 26-10-2009 11:44

10-01-2011 21:30

Helaas Taco,

Jammer dat je nu waarschijnlijk niet kan komen, maar wellicht kunnen er nu ook andere mensen met de fiets komen.( Heb je niet toevallig iemand bij je in de buurt met wie je mee kan rijden? )
Je zult wel begrijpen dat we het niet voor iedereen even gunstig kunnen veranderen, maar helaas moesten we wel, het was deze lokatie of geen meeting en hoe deze lokatie is ik weet het nog niet maar dat zullen we aanstaande donderdagavond wel ondervinden.

Mvg. Frans



Taco van der veen schreef:Heb je goed gezien Dennis :)
Ik kom zelf uit Delft en normaal werden die meetings bij die crossvereniging gehouden in Rijswijk.
Daar kon ik nog gewoon naartoe fietsen maar, naar zoeterwoude (bij Leiden ergens dacht ik) word me
toch echt iets te dol. Me ouders hebben denk ik geen zin om me heen en weer te reiden en wat Gerardo al opmerkte is dat het met het openbaar vervoer ook niet te bereiken is.

Voor de rest zal het wel een mooie locatie zijn,

Groeten

Taco
Het is niet Fans maar Frans.
Rene Treffers
Berichten: 1318
Lid geworden op: 29-04-2006 19:51
Locatie: Voorhout

22-01-2011 19:20

De tekst is aangepast voor de meeting met Frank Warwick!
davey knol
Berichten: 479
Lid geworden op: 20-05-2007 22:06
Locatie: leiden

01-02-2011 21:10

ik heb er zin in, ik kom ook!
Leer van je fouten, geniet van je succes...

2013 starten met vissen op kanalen.

PR: 56 pond Spiegelkarper (BTW-NL)
PR: 32 pond schubkarper (OPENBAAR-NL)


spoonD voor Instagram en Twitter
Plaats reactie