Fishing Adventure Enschede.....

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Cor van Steen
Berichten: 172
Lid geworden op: 01-11-2016 12:08

26-12-2019 08:35

Ik lees net dit artikel en ben toch wel een beetje flabbergasted:

https://www.karperwereld.nl/video-mark- ... -enschede/

En dan dit:

"Verder zwemt er bij Fishing Adventure een spectaculair bestand aan grote steuren rond. De grootste steur die tot nu toe werd gevangen was maar liefst 2.25 meter!"

Steuren een vis die in rivieren hoort te zwemmen met een open verbinding naar zee en dan in een putje gooien...ik kan er niet bij hoor.

Daarnaast dit:

"Tevens liggen er, voor de visser die liever wat meer comfort heeft, voor de zuidoever zes stekken van 100 meter breed met drijvende vlonders met daarop elk één vissershut. Deze vissershutten beschikken onder andere over twee stapelbedden, een slaapbank, eettafel, TV en toilet, airco en ga zo maar door. Voor het ultieme avonturengevoel zijn ze alleen per boot te bereiken!"

Ik denk dat ik een andere hobby beoefen dan sommige maar dit is toch het ultieme idee van geen avontuur? Een huisje met airco en een wc....

Iedereen moet lekker zijn eigen ding doen hoor maar ik vind het wel steeds aparter worden.

Gelukkig gaan er steeds meer mensen "vissen" op dit soort wateren en blijft het bij onze open water systemen steeds rustiger :)
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

15-01-2020 21:54

Wat is het stil geworden hier hé, zelfs hier reageert geen hond meer op.
Maar goed daar zit je dan voor een zak geld lekker op je stukkie kunstgras met de snelweg achter je te wachten op een circusvis. Vind je de stekken te krap, dan boek je er toch een paar! Niet zeiken voor dat geld. Of wat dacht je van een weekje met 3 maten in/op z'n drijvende hut voor 2800,- Dat lijkt veel geld, maar je pakt gewoon die 10% korting op de boilies! Ik hou er over op, straks kom ik nog negatief over en dat moeten we natuurlijk niet hebben.
Let op slagboom !
Cor van Steen
Berichten: 172
Lid geworden op: 01-11-2016 12:08

16-01-2020 19:47

Haha :)

Of iedereen is berust er op of iedereen doet er aan mee denk ik dan maar.

Lijkt weleens of ik totaal andere hobby heb dan sommige.
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

17-01-2020 13:15

Ik vind het een dieptrieste ontwikkeling. Zeker wanneer je weet dat er in deze regio al een schaarste is aan zandafgravingen waar je wel mag vissen. Vergeet niet dat carptwenty in almelo ook zo'n gevalletje is.
Wat betreft die steur en andere vissen die ze gepland hebben om er in te gooien: het bewijst alleen maar des te meer dat gasten die dit verwezenlijken vooral eurotekens in hun hoofd hebben staan. Zombies.
Anderzijds geeft het ook aan dat het concept karpervissen evolueert. Beleving evolueert.
Het mag duidelijk zijn dat het voor mij totaal niks met vissen(zoals ik dat zie) te maken heeft. Maar mijn beleving is natuurlijk ook niet de standaard.
En ja, de boys van kwo gaan gewoon mee. Wat voldoende geld oplevert pakken ze aan(zal misschien iets genuanceerder zijn). Tenslotte moeten ze nu ineens hun geld verdienen met dit platvorm. Je merkt het ook wel aan de filmpjes waar tenminste een 20 kg plus gevangen moet worden om de sessie te doen laten slagen. Belangrijkst is dat ze er van blijven genieten.
Zelfde geldt voor de arme zielen die in een hutje(met airco, wc en stromend water) hun hengeltjes tijdens het netflixen en kratjes consumeren kromtrekken. Maar als het hun voldoening geeft, wie ben ik dan om hen te bekritiseren?
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
Plaats reactie