Villedon

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
wesley levolger
Berichten: 3
Lid geworden op: 15-07-2015 20:03

31-10-2015 18:24

Iemand toevallig dit jaar eind mei in villedon geweest..?

Kan iemand mij misschien meer vertellen over de paai ik kan er vrij weinig over vinden en natuurlijk is er niemand die kan zeggen ja het is in april of in mei of wanneer dan ook maar als ik ongeveer weet wat het dit jaar is geweest kan ik ongeveer een inschatting maken.. :roll:
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

31-10-2015 19:13

A.

Je zit in de verkeerde rubriek

B.

Waarom geen mailtje of telefonisch contact met de beheerder?
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

31-10-2015 19:30

Als je zo goed als zeker wil weten dat je de paai voor bent moet je boeken voor half april.
Plaats reactie