Centerparcs Vossemeren lommel

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
stef brans
Berichten: 5
Lid geworden op: 10-02-2010 17:44

24-04-2015 01:31

Hallo,

Omdat ik zelf in lommel woon zou ik graag op vossemeren willen proberen , hiervoor zou ik graag een betere kijk willen op het bestand , zijn er toevallig mensen die nog fotos ( liefst met datum erbij ) hebbe van hun vangsten op vossemeren

MVG
Gebruikersavatar
ron crumbach
Berichten: 453
Lid geworden op: 05-11-2007 20:39
Locatie: landgraaf

24-04-2015 12:05

Als je daar wilt vissen moet je toch als het goed is een huisje boeken. Het is volgens mij op geen enkel centerparcs toegestaan om mensen van buitenaf te laten vissen. Als jij die kans wel krijgt moet je dit zeker doen. Prachtig water met een heel mooi bestand aan karper.
Groetjes Ron
Gebruikersavatar
stef brans
Berichten: 5
Lid geworden op: 10-02-2010 17:44

24-04-2015 12:45

Normaal gezien wel ja maar hier word er niks van gezegd, je moet enkel 1,5 € betalen om te vissen en dan kan je zo lang vissen als je wilt en zoveel hengels als je wil . Hier word geen controle op gedaan .

MVG
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

30-06-2015 19:35

Loop eens wat rondjes met een polaroid ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
joe callewaert
Berichten: 120
Lid geworden op: 27-04-2015 21:24

17-08-2015 01:37

Ik heb er 2 maal gevist 1 maal op het grote meer aan het strand en de brug in juli en geblankt en ellende omdat het vol wier stond . En een 2de keer op het kleinere meer in maart en ook geblankt maar moet er bij zeggen dat het maar korte sessies waren zonder veel voorbereiding. Maar ik heb wel al foto's gezien van prachtige grote vissen op een centerparcsforum . Het heeft een mooi bestand grote vissen maar is een moeilijk water zeggen de meeste . Ik heb er in de zomer op verkenning geweest met de boot en heb er veel kunnen spotten aan de steigers en het kleine strand en het waren geen kleintjes maar wederom alles vol wier ,op dat gebied is het kleine meer beter maar daar heb ik niets gespot maar heb wel al foto's gezien van mooie vissen . En je mag er enkel vissen als je er verblijft maar niemand zal je controleren dus ga je gang en krijg je toch controle zeg je gewoon een cottagenummer en basta . Ik ga er niet meer omdat er eigenlijk nergens controle op is iedereen laat ook zijn auto op het parc en het is in verval daarom betaalde ik na de 1ste keer ook niet meer slechste parc ooit buiten de vissen natuurlijk :lol: maar 600€ voor een weekendje vissen is mij net iets te veel voor wat je maar terug krijgt vroeger was het er veeeel beter
Plaats reactie