iles 3 info?

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
frank van der bijl
Berichten: 39
Lid geworden op: 31-07-2013 01:52

12-05-2014 00:11

Mensen hier al geweest toevallig?
Water spreekt mij erg aan en wil het graag proberen. Dit word mijn en mn vismaat onze eerste keer frans betaalwater en ook dit willen we eens proberen.
De beheerder is die nog hetzelfde ene patrice?

graag zie ik zoveel mogelijk info tegemoet

Alvast bedankt frank en jos
Gebruikersavatar
Remco van der Maas
Berichten: 122
Lid geworden op: 29-05-2006 09:02
Locatie: Barendrecht

02-07-2014 15:56

Ben hier dit jaar geweest in mei, slechts 3 dagen.
Water heet nu Cubic Iles, en heeft (gelukkig) een andere eigenaar.
Is een schitterend water met dito vissen, absoluut de moeite waard.
Je mag geen boot / voerboot gebruiken (een boot alleen tussen 10:00 en 16:00 om stekken te zoeken en te voeren), je zal dus moeten gooien. Dit maakt het weer een uitdaging en net wat anders als de meeste andere wateren.
Verder geen extreem moeilijk water in mijn ogen, gewoon beetje logisch nadenken.
Peter Koning
Berichten: 1
Lid geworden op: 23-08-2014 22:36

23-08-2014 22:54

Even een korte mededeling voor Cubic Iles, dit is geen water voor beginnende frankrijk vissers.
Doe eerste ervaring op op een andere water
Dit is ook de gedachte van de huidige eigenaar.
Ik heb met hem hier over gesproken.
Plaats reactie