Etang d`ourscamps meer 3

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Leonard Kooreman
Berichten: 10
Lid geworden op: 23-08-2011 12:11
Locatie: Koog aan de Zaan

21-08-2013 18:08

Hallo allemaal!

Ik ga in september een midweek vissen in etang d`ourscamps meer 3, ik zou graag willen weten of mensen ervaringen hebben met dit water en mij wellicht een paar tips zou willen geven met betrekking tot de stek keuze.

Alvast bedankt!
Leonard Kooreman
Berichten: 10
Lid geworden op: 23-08-2011 12:11
Locatie: Koog aan de Zaan

27-08-2013 15:59

Niemand?
Mike Borkus
Berichten: 22
Lid geworden op: 01-10-2007 11:49

28-08-2013 15:18

Vorig jaar naar ourscamp 2 geweest, je kan je boilies thuis laten. Wij hebben alle vissen op mais gevangen.

standaard particle mix op je stek voeren en 3 a 4 mais korrels aan je hair en vangen maar.
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

05-09-2013 21:15

Ik had ze allemaal op boilies..
Leonard Kooreman
Berichten: 10
Lid geworden op: 23-08-2011 12:11
Locatie: Koog aan de Zaan

12-09-2013 18:21

Heya, nog even korte samenvatting van de trip!

* De vangsten vielen helaas een beetje tegen, wellicht door het warme weer. We hebben alle vissen gevangen op boillies/pop ups ( 40 pond, 38 pond en 33 pond)
* Ze hebben 2 dixie toilletten op het terrein staan echter zijn die voor het laatst schoongemaakt in het jaar 0 (spinnenwebben etc..), de meeste mensen hebben besloten om de stekken zelf als openbaar toillet te gebruiken.
* Op de website staat aangegeven dat de eigenaar/medewerkers met enige regelmaat zouden langskomen. Bij deze medewerker zou je douchemunten kunnen kopen en hij/zij zou het afval komen ophalen, dit was helaas niet het geval.
* De stekken aangegeven op de kaart komen niet overeen met de daadwerkelijke stekken.
* Volgens SKV karpertrips was het alleen mogelijk om stek 2 & 3 te reserveren omdat het verder vol zou zitten, we hebben de hele week het meer voor ons zelf gehad.

De omschrijving van Etang d`ourscamps die wordt omschreven op de website SKV karpertrips komt helaas niet helemaal overeen met de werkelijk. Ondanks bovenstaande punten hebben wij wel genoten van deze vistrip, de meren en de omgeving is erg mooi!
Plaats reactie