Grand Pres, Etang d'ourscamp, Carpasens, Lac de Lepinet????

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Jaap van Houten
Berichten: 14
Lid geworden op: 03-04-2011 13:21
Locatie: Drachten
Contacteer:

31-03-2013 13:51

Goedemiddag,

Wie van jullie heeft hier wel eens gevist, en wat zijn jullie ervaringen?

wij zijn aan het voor breiden en hebben de wateren beperkt tot 4 nl:

Grand Pres

Etang D'ourscamp

Lac de Lepinet

Carpasens.

Alvast Thanks
www.boiliesshop.nl

Het adres voor Dreambaits en CBB HQ Baits Boilies
raymond heuver
Berichten: 70
Lid geworden op: 26-11-2010 10:06

01-04-2013 09:17

carpacens wel voordat het een betaalwater werd.
weet nog dat het er stikte van de kreeftjes en dat je of ja haakaas goed moet beschermen of met zoete bollen aan de gang moet gaan.verder vond ik de zone waar ik toen viste vrij kaal kwa bodum gesteldheid was.
weinig wier toen maar dan praat ik over 6 jaar terug.toen zwom er ook een klein bestand en nu stikt het van de vis en ook erg dikke vis.

ik praat hier over het grote meer van de drie.

gr :wink:
Plaats reactie