betaalwater enschede

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
wessel oolbekkink
Berichten: 227
Lid geworden op: 05-12-2012 15:28

11-02-2013 15:21

hee weet iemand een leuk betaalwater in de buurt van enschede.
ik heb gehoord van het karperwaterhengelo maar alleen maar slecht nieuws over gehoord.
kan iemand me wat info verschaven?
GR Wessel
Gebruikersavatar
Mathieu de Witte
Berichten: 739
Lid geworden op: 25-02-2005 14:14
Locatie: 's-Gravenpolder

11-02-2013 17:58

Er is een speciaal plekje op dit forum waar je betaalwater gerelateerde vragen kunt stellen :)

Daarnaast wat is de keuze om op een betaalwater in Nederland te vissen? Is er niet genoeg keus met de vispas en evt. vergunningen bij plaatselijke verenigingen?

Zo veel scheelt dat niet met een betaalwater. Alleen geen douche/WC en je zal je eigen eten moeten klaarmaken.

Maar... Dat doe je nu neem ik aan ook al wel als je een dagje/nachtje zomaar gaat vissen? :wink:

Gr.
Volg The Carp Brothers Incorporated op facebook! --> Link

Carp Brothers Incorporated the movie! : http://youtu.be/paFsduV61_E
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

13-02-2013 17:07

http://www.google.nl/#hl=nl&tbo=d&sclie ... 66&bih=643

verschaav ik je zo genoeg info....? :wink:
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
patje veldhuis
Berichten: 43
Lid geworden op: 07-10-2012 01:56

14-02-2013 01:16

op het zwillbrock tussen eibergen en vreden kun je vissen vangen tot 50 pond.als je dat bedoeld
gr patje
R. van Bussel
Berichten: 123
Lid geworden op: 05-08-2010 17:20
Locatie: Vaassen

22-03-2013 09:20

Op Zwillbrock moet je geen eens gaan vissen. Bekijk net de website, allemaal mensen die vergeten zijn wat de charmes van het karpervissen nou inhoud. Alleen maar mensen die een zo groot mogelijke bak willen vangen, en dit resulteert dan ook meteen weer aan alle papegaaienbekken die je terug ziet op de foto's. Liever een mooie 20'er dan een 50'er die er gesloopt uitziet
Hugo Lammers
Berichten: 499
Lid geworden op: 31-05-2012 16:05
Locatie: Onder de burg

22-03-2013 09:24

mannen,

Zwillbrock is wel leuk om keer te gaan zitten MAAR niet als karpervisser. Ik ga er vaak met stel vrienden heen om te proberen een grote steur danwel meerval te vangen.

Er zit wel altijd een Nederlander die er karper vist maar die vangt ze ook niet heel veel. Wel erg interessant om met hem in gesprek te gaan.

Verder moet je vooral niet te laat komen als je er wilt zitten want echt serieus je weet niet wat je mee maakt daar. Op een water dan 2 ha. zitten echt wel 20 mensen met ieders 3 hengels dus het is een gepiep en gedoe de hele dag.

Wel gaaf want vorig jaar ving NIEMAND iets behalve ik en twee vrienden. Iedereen kijkt je dan jaloers en boos aan, HEERLijk om duitsers zo te zien ghehe.

MAAR zoals gezegd. Om er te karpervissen .. NEE niet doen want je mag er ook niet voeren ofzo!!

Zoek gewoon leuke plas of rivier of wat dan ook waar je kunt gaan zitten.
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
ron cuyten
Berichten: 986
Lid geworden op: 09-05-2003 02:00
Locatie: Hellevoetsluis

22-03-2013 13:02

Mathieu de Witte schreef:Er is een speciaal plekje op dit forum waar je betaalwater gerelateerde vragen kunt stellen :)

Daarnaast wat is de keuze om op een betaalwater in Nederland te vissen? Is er niet genoeg keus met de vispas en evt. vergunningen bij plaatselijke verenigingen?

Zo veel scheelt dat niet met een betaalwater. Alleen geen douche/WC en je zal je eigen eten moeten klaarmaken.

Maar... Dat doe je nu neem ik aan ook al wel als je een dagje/nachtje zomaar gaat vissen? :wink:

Gr.


Dat is inprincipe in elk land zo. Het gaat om het resultaat je kan natuurlijk niet thuis komen zonder foto's van hele grote karpers. Of de topicstarter is beroofd tijdens het vissen dan zou t om een stukje veiliheid kunnen gaan. Maar een andere reden kan ik ook niet verzinnen.
Plaats reactie