Euro Carp Group problemen ?

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
simon toeters
Berichten: 6
Lid geworden op: 24-05-2011 13:03

01-08-2012 16:43

ik heb afgelopen maandag een mail gekregen dat ze bezig zijn met een andere organisatie om het misschien zo nog te regelen van ons. ik heb ook al contact met de eigenaar van Lake Heritage en die gaat helemaal door het lint hoe die is behandeld door ECG. hij probeert alles te achterhalen.
Hij heeft wel gezegd dat er anders een regeling kan getroffen worden met hun om ons toch op het water te laten vissen. maar wij moeten dan wel weer een flink bedrag betalen. ik hoop gewoon dat ECG dit gaat regelen en wij niet weer een flink bedrag moeten betalen. Wij hebben met zin 4-en lake heritage afgehuurd.. dus dan praat je niet over een paar honderd euro..

En de verhalen dat ze zeggen waarom je daar boekt... wij hebben er al 5 jaar geboekt en altijd naar tevredenheid.
wij hadden deze boeking ook al gedaan voordat de uitzending op Max ter sprake kwam..

Mochten er nog nieuwe ontwikkelingen zijn dan geef ik het door en als andere mensen iets nieuws hebben, graag ff laten weten!!
Gebruikersavatar
Philip Du Puy
Berichten: 820
Lid geworden op: 14-04-2006 19:16
Locatie: Zoetermeer

02-08-2012 00:29

Ik begrijp uit het filmpje van MAX dat ECG ook problemen had bij Etang Loison?
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik vorig jaar keurig op mijn vakantiebestemming
ben gekomen dankzij ECG, ook waren ze niet te beroerd om mij van alle informatie te
voorzien toen ik verdwaald was in het dorpje.

Ik snap nu echter wel waarom Jeremy iedereen bij vertrek een briefje geeft met zijn
persoonlijke e-mail adres voor een directe boeking.
Brasemkoning!

pdupuy.wordpress.com
Edwin Wouters
Berichten: 286
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Noord-Holland

02-08-2012 00:48

Geachte karpervissers en gedupeerden,

Hierbij willen we een kleine uitleg geven over welke rol wij van De Vissende Hollander spelen in dit verhaal van de Euro Carp Group.

Toen wij afgelopen zaterdag via via hoorden dat de Euro Carp Group niet meer aan haar betalingsverplichtingen kon voldoen hebben mijn vriendin en ik de koppen bij elkaar gestoken om te kijken of wij in deze misschien iets voor de gedupeerden konden betekenen. Dit omdat we meeleven met de gedupeerden, de rust dan misschien terug komt in deze markt en (laten we heel eerlijk zijn) we er misschien ook commercieel beter van kunnen worden.

Na overleg met de Euro Carp Group en nadat we een globaal inzicht kregen om hoeveel vissers, gasten en geld het ongeveer ging, hebben wij een mail geschreven waarin we de watereigenaaren een aanbod hebben gedaan; wij willen namens de gedupeerden, uit eigen zak, een deel van de openstaande rekeningen betalen aan de watereigenaren.

Dit echter onder 2 belangrijke voorwaarden:

1. De vissers die geboekt en betaald hadden bij de Euro Carp Group mogen toch gewoon komen en hun vakantie vissen

2. De Vissende Hollander wilde voor de toekomst voor een vastgestelde periode de boekingen gaan verzorgen (zo verdienen we in de toekomst waarschijnlijk dat geld terug).

Deze brief is afgelopen maandag door de Euro Carp Group meegestuurd met hun eigen mail. U snapt dat vanaf dinsdagmorgen onze telefoons roodgloeiend staan.

Intussen hebben wij ook al verschillende antwoorden van een aantal eigenaren gehad waarbij er 4 sowieso uitsprongen:

Karperwater Hengelo, Inspiration Lake, Carpe Diem en Duylmeer: "natuurlijk mogen de gedupeerden van ons water gewoon langs komen, wij laten onze klanten niet zitten." Dit antwoord gaven ze op voorhand al, nog voor er was gesproken over een eventuele deal. Ere wie ere toekomt!!

Wateren die de gedupeerden toch gewoon laten vissen
Aquadev
Forest view lake
Karperwater Hengelo
Inspiration Lake
Trois Fontaine
Carpe Diem
Duylmeer

Wateren die niet akkoord gaan
Janine
Boysaway
Twente kanaal

Voor de rest zijn we druk in conclaaf met de verschillende wateren die hier nog niet genoemd zijn. Bij nieuwe ontwikkelingen zullen wij dat aan de betrokkenen laten weten voor zover die bij ons bekent zijn en op de verschillende intenetsites laten weten.

Edwin Wouters & Reclin de Gries,
De Vissende Hollander

@ Philip, tja, wat moet ik nu zeggen op een water dat bemiddeld word door een bedrijf dat reclame en kosten maakt en als hij dan boekingen stuurt dat de eigenaar daarna zijn email geeft voor directe boekingen. Eerlijk duurt het langst?
Het leven is mooi, je moet het alleen WILLEN zien.
Gebruikersavatar
Philip Du Puy
Berichten: 820
Lid geworden op: 14-04-2006 19:16
Locatie: Zoetermeer

02-08-2012 00:55

Edwin Wouters schreef:@ Philip, tja, wat moet ik nu zeggen op een water dat bemiddeld word door een bedrijf dat reclame en kosten maakt en als hij dan boekingen stuurt dat de eigenaar daarna zijn email geeft voor directe boekingen. Eerlijk duurt het langst?


Jeremy is een beste man, maar hij moet leven van dat geld en ook nog eens zijn meren zien te onderhouden. Als de achterstallige betaling van ECG dan al langer een rol speelt verbaast zijn actie me niets.
Brasemkoning!

pdupuy.wordpress.com
damiannn bou
Berichten: 22
Lid geworden op: 31-10-2010 21:16

03-08-2012 11:27

dat briefje gaf hij half juni 2010 ook al mee als je er weg ging

dus als hij toen al problemen had met ecg had hij er eerder de samenwerking met ecg moeten beeindigen
Gebruikersavatar
michel van der baars
Berichten: 162
Lid geworden op: 06-09-2006 07:52
Locatie: delft

04-08-2012 08:08

Jeremy doet al een tijdje geen zaken meer met ecg gaat via visvakantie,s tegenwoordig.
GR MICHEL

Commissielid Karpercommissie SVBD
simon toeters
Berichten: 6
Lid geworden op: 24-05-2011 13:03

08-08-2012 19:56

heb vandaag contact gehad met de vissende hollander en wij kunnen gewoon vissen op lake heritage!super geregeld van de vissende hollander en de eigenaar van lake heritage!
Gebruikersavatar
Mathieu de Witte
Berichten: 739
Lid geworden op: 25-02-2005 14:14
Locatie: 's-Gravenpolder

09-08-2012 17:38

Begeef ik me op glad ijs om te zeggen dat er dan ook wel eens eerlijk naar de praktijken van Inspiration lake gekeken mag worden?

Als je de betaalwatermarkt dan echt beter wil maken....

Of heeft commercieel belang toch de overhand :wink:
Volg The Carp Brothers Incorporated op facebook! --> Link

Carp Brothers Incorporated the movie! : http://youtu.be/paFsduV61_E
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

14-08-2012 10:03

En toen kon je een speld horen vallen.......
damiannn bou
Berichten: 22
Lid geworden op: 31-10-2010 21:16

15-08-2012 12:09

Mathieu de Witte schreef:Begeef ik me op glad ijs om te zeggen dat er dan ook wel eens eerlijk naar de praktijken van Inspiration lake gekeken mag worden?

Als je de betaalwatermarkt dan echt beter wil maken....

Of heeft commercieel belang toch de overhand :wink:



je hebt een punt :D
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

15-08-2012 17:57

Een heel groot punt waar de eerdere reisagent die hier goed aanwezig was niets, maar dan ook niets op zegt..

Inspiratieloze bagger..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

15-08-2012 18:38

Was het maar alleen dat water :evil:
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Mathieu de Witte
Berichten: 739
Lid geworden op: 25-02-2005 14:14
Locatie: 's-Gravenpolder

15-08-2012 18:39

Wie weet, wie weet....

Als hij stiekum meeleest, en in de business zit, weet hij vast wel over de jatpraktijken die zich er voordoen.

Afijn, wie weet, wie weet....
Volg The Carp Brothers Incorporated op facebook! --> Link

Carp Brothers Incorporated the movie! : http://youtu.be/paFsduV61_E
Edwin Wouters
Berichten: 286
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Noord-Holland

15-08-2012 21:15

Beste mensen,
ja ik lees inderdaad mee. Reden dat ik niet gereageerd heb (en weet dat ik dit beter ook niet had kunnen doen) is omdat:
1. Dit niet het onderwerp was
2. Internet bevolkt word door een deel mensen met kennis en een deel door mensen die dit niet hebben. Desondanks mag iedereen roepen wat hij wil, sterker nog, er zal juist een groep zijn die nu gaat roepen om het roepen.

Afijn; tegen beter weten in dan:

Wij van De Vissende Hollander zijn tegen het stelen van vis en veroordelen dit ten zeerste!!

Ik ben in deze ook iemand zonder kennis en heb mij geprobeerd in te lezen in wat er allemaal over Inspiration Lake geschreven is. Daarin heb ik 1 serieuze beschuldiging kunnen vinden en die was van Eus. Persoonlijk zou ik mijn handen niet in het vuur durven steken dat het dezelfde vis is, maar omdat jullie ervan overtuigd zijn wil ik erin mee gaan (ik zie natuurlijk wel behoorlijke gelijkenis).
Dan rest mij de volgende vraag: In hoeverre hebben de eigenaren van Inspiration Lake iets met de verplaatsing te maken gehad? Vis is volgens Eus voor het laatst gevangen in 2006 terwijl het water gekocht is in 2008. Als iemand mij bewijs kan leveren dat de eigenaren van Inpiration Lake hier de hand in hebben gehad dan zullen wij van De Vissende Hollander hier onze verantwoordelijkheid in nemen.
Voor zover wij dit hebben kunnen nagaan zijn ze hiervan gevrijwaard.

Voor overige vragen en opmerkingen ben ik altijd per pm bereikbaar.

Met vriendelijke groet,
Edwin Wouters
Het leven is mooi, je moet het alleen WILLEN zien.
Gebruikersavatar
Mathieu de Witte
Berichten: 739
Lid geworden op: 25-02-2005 14:14
Locatie: 's-Gravenpolder

16-08-2012 19:50

Het feit dat je reageerd is juist positief!

Je staat er voor open, en dat is een pluspunt.

Nu inderdaad nog de harde bewijzen i.c.m. foto's/bewijzen.

Als zo het balletje aan het rollen gaat, komt er wellicht nog iets ''positiefs'' uit!

Gr.
Volg The Carp Brothers Incorporated op facebook! --> Link

Carp Brothers Incorporated the movie! : http://youtu.be/paFsduV61_E