Brocard

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Herbert Kok
Berichten: 4
Lid geworden op: 06-05-2012 18:58

06-05-2012 19:40

Hallo Karpervissers,

Ik ga begin juni naar Brocard, heeft iemand tips of eventueel leuke informatie over Brocard?

Met visvriendelijke groet.
jeroen v/d linden
Berichten: 32
Lid geworden op: 06-12-2011 13:43
Locatie: Amersfoort

06-05-2012 21:00

Herbert Kok schreef:Hallo Karpervissers,

Ik ga begin juni naar Brocard, heeft iemand tips of eventueel leuke informatie over Brocard?

Met visvriendelijke groet.

Hoi herbert dit is een betaalwater dus hoort hier niet . kijk ff bij betaalwater volgens mij is er al het 1en ander over geschreven. het is geen moeilijk water staat wel weer wier in een vriend van mij is er 2 weken geleden geweest neem fluo pop ups mee die roze deden het altyd daar dan moet het goed komen groeten jeroen
Gebruikersavatar
David van den Berg
Berichten: 858
Lid geworden op: 13-10-2010 17:56
Locatie: Wilnis

06-05-2012 21:18

Hallo Herbert,

Er schijnen veel kleine meervalletje te zitten dus misschien handig om wat van dat shrinktube voor om je boilie mee te nemen.
Op welke stek ga je zitten??

gr, David

P.s. veel plezier met je nieuwe hengels :wink:
Je vangt geen reet als de vis niet eet!
Herbert Kok
Berichten: 4
Lid geworden op: 06-05-2012 18:58

06-05-2012 21:19

Heei Jeroen

oke dan zit ik idd verkeerd, maar op welke stek heeft die gezeten en beetje gevangen daar?

groet herbert
Herbert Kok
Berichten: 4
Lid geworden op: 06-05-2012 18:58

06-05-2012 21:20

Hee david,

haha ja die heb ik gister al getest:P
oke.. thanks voor de tip

maar helaas gister niks gevangen was sowieso slecht op dat meer
ach ja frankrijk betere tijden:D
jeroen v/d linden
Berichten: 32
Lid geworden op: 06-12-2011 13:43
Locatie: Amersfoort

06-05-2012 21:30

Herbert Kok schreef:Heei Jeroen

oke dan zit ik idd verkeerd, maar op welke stek heeft die gezeten en beetje gevangen daar?

groet herbert

hij heeft op de grootste put gezeten stek 9 volgens mij met de vlonder die in het water staat aantalen weet ik niet er is wel gevangen . greetz
Robin Straver
Berichten: 507
Lid geworden op: 11-07-2006 12:26
Locatie: Berkel&Rodenrijs

29-05-2013 23:07

Hallo,

Me vismaat en ik gaan in het najaar voor het eerst naar Brocard, de kleinere plas en zitten op stek 3. Ik heb al op betaalwater.nl gelezen maar deze informatie is al redelijk gedateerd. Heeft er toevallig onlangs nog iemand op dit meer gevist, misschien zelfs specifiek op stek 3 die ons wat informatie kan geven over de stek? Mag ook via PB natuurlijk.

Gr,

Robin
Plaats reactie