lac de napoleon

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
bastiaan vos
Berichten: 183
Lid geworden op: 04-11-2005 15:43
Locatie: bilthoven

15-08-2011 19:36

beste vissers

wij zijn van plan naar lac de napoleon te gaan in noord frankrijk te boeken via (ECG)..
ik ben ff benieuwd naar de stekken..is er genoeg ruimte tussen de stekken of kijk je letterlijk bij elkaar de tent?

wat zijn jullie ervaringen bij het water!!

mvg bastiaan
Gebruikersavatar
Jos van der Maat
Berichten: 42
Lid geworden op: 09-11-2009 19:14
Locatie: Delfzijl

31-08-2011 12:53

Bastiaan,

Ik ben hier vorig jaar zomer geweest.
Heb hier samen met mijn zoon veel plezier gehad (zie verslag op ECG site) maar door de enorme hitte (35+) slecht gevangen
Je hebt ruimte zat; mooi ingerichte stekken (overdekte campingtafel + electra!) en je zit met 4 stekken aan 1 kant. je kijkt dus niet bij elkaar in de tent. Onderlinge afstand 50-100 mt.

Tip: stijf tegen de overkant aan (zowat in de struiken)

Je mag je zelf meegenomen particles niet gebruiken. Kun je ter plaatse kopen.

Veel succes!
Plaats reactie