Lac du villedon.

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Kevin vissers
Berichten: 128
Lid geworden op: 04-12-2010 11:16
Locatie: Boekel

22-04-2011 19:15

Beste mensen.

ik hbe een vraag over lac du villedon.
kunnen jullie mij informatie geven.
* voer.
* onderlijn materiaal.
* lood.
* en misschien nog zelf iets hebt.

Met vriendelijke groet.
Kevinnn
Een run in de morgen, is een dag zonder zorgen !
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

22-04-2011 21:19

Onderlijn

Of heel het systeem,zou gewoon beginnen met hoe je altijd vist! Op de regels die er gelden na! Weerhakleine weehaakjes toegestaan op plat geknepen weerhaken toegestaan. en geen gevochten lijnen.

Voer kan van alles zijn,informeer eens bij de eigenaar,is een Nederlander!
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

07-06-2011 09:59

Kevin denk je nou echt dat mensen jou zomaar die informatie gaan geven? Wat jij vraagt kan je gewoon opzoeken...
Tight Lines !
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

07-06-2011 10:14

Beste Kevin,

Ik kan je het volgende als "tips" meegeven voor als je naar daar gaat (puur uit eigen ervaring).

Voer: Bollen van diverse formaten (vergeet dus niet de 15mm, dumbels en evt 25 of 30mm)
Ik voerde een mix van bollen, mix van pellets en hennep.., zo had ik zeker 10 verschillende formaten voedsel deeltjes, en wist de vis geen raad..

Onderlijen: SIMPEL houden (bungy rigjes deden het bij mij goed)

Lood: Niet te zwaar (+-100 gram)

Eigen idee: lekker vissen.., voeren en vangen!! :-) (komt goed!)

Gr. v. Gorp.
Life is wonderfull, but catching one makes it even more beautiful!..

http://www.aasvoorkarpers.nl
raymond heuver
Berichten: 70
Lid geworden op: 26-11-2010 10:06

07-06-2011 20:07

hoi
ik ben er vorig zomer geweest.
mijn ervaring proline ballen gebruiken daar ving ik mee met mijn eigen niets ja ja egt waar.
ik blankte al 2 dagen hij zij me doe er maar proline aan en binnen half uur had ik vis.
en dit ging door tot de 5 kg ballen op waren????!!!!

ik zou wel vrij zwaar vissen ivm harde bekken want dat hadden ze toen in de zomer.

ene lijnen plat op de bodum..

gr
Plaats reactie