iemand ervaring op het meer croix blanche

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nick Lemmen
Berichten: 5
Lid geworden op: 02-12-2010 23:10
Locatie: Neerkant
Contacteer:

20-01-2011 23:51

in maart is het weer zo ver. lekker naar le france.

maar als het over croix blanche gaat praat iedereen over het torteu meer.
Zijn er ook vissers die bij het andere meer hebben gezeten en zo ja
wat is je ervaring met de plas.

laat het me weten

mvg nick lemmen
nik helmond
Berichten: 30
Lid geworden op: 13-08-2008 22:17

22-01-2011 12:40

Ik ben er niet geweest heb wel eens willen boeken en heb er toen genoeg info over verzameld. wat mij tegenhield is dat er een grote vissterfte was geweest en dat je er veel kans hebt op meerval. Maar dat is nu ongeveer een dik jaar geleden er is wel een nieuwe uitzetting geweest met mooie vissen, er kan veel veranderen in een jaar vooral op een betaalwater. veel succes
Gebruikersavatar
Roy van Goor
Berichten: 865
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00
Locatie: maasbracht

22-01-2011 16:27

heb ook alleen Tortue bevist.
Croix blanche is wat kleiner, langgerekt qua model en ondieper.
Ook is er meer wier te vinden dan op tortue.
Ook qua vangsten is het er wisselvalliger.
Mijn vismaat zat terwijl ik op tortue zat op croix blanche te vissen en had er 6 vissen op 2 nachten
allemaal kleinere vissen tot 24 pond.
ér zit wel zwaardere vis op maar het meerendeel is toch tussen de 8-14kg.
had er wel nog 3 flinke snoeken op een half uur tijd met de plug.
Greetz Roy
bram van gemert
Berichten: 11
Lid geworden op: 16-07-2010 10:51

25-01-2011 12:00

ben er 10 jaar geleden wezen vissen op stek 6 in de zomer viel niet te vissen stond vol met wier heb er ook maar 1 vis gevangen op het tortue was minder wier en werd beter gevangen maar verkassen kon niet want dat zat vol maarja is wel 10 jaar geleden
groetjes bram
Plaats reactie