hotel le moulin

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
martijn coolen
Berichten: 118
Lid geworden op: 24-09-2009 20:05

03-01-2010 12:28

ik was hier voor aan het kijken met een vis maat van mij.(hotel le moulin)
de vraag was of dit water aan te raden is, of dat dit een echt geval is van eewige blank!!:P
ik zou hier graag wat over willen weten of dat julie daar al wat gevang is en of het, het je geld waard is??

gr, martijn
niet gevist is altijd geblankt
Gebruikersavatar
martijn coolen
Berichten: 118
Lid geworden op: 24-09-2009 20:05

07-01-2010 19:59

is hier nog nooit iemand geweest ????
niet gevist is altijd geblankt
Gebruikersavatar
Frans Klomp
Berichten: 542
Lid geworden op: 24-05-2008 11:17
Locatie: Nuenen

10-01-2010 18:20

Nee vind je het gek! :P
De vangsten maken de visser nog niet!
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

10-01-2010 19:18

Opzich een heel mooi water toch?Hier een filmpje over Moulin:

http://www.youtube.com/watch?v=BylwTI_5UvY
Gebruikersavatar
Martien Spanjers
Berichten: 501
Lid geworden op: 12-08-2007 17:42
Locatie: Nuenen

18-01-2010 12:30

@jeffrey: Het filmpje gaat over een ander water, nl. Chateau Moulin. Martijn wilde graag informatie over Moulin de Boiron.

@Martijn: Neem ff contact op met Eric Dalenoord (http://www.visvakanties.nl). Hij kan je het beste vertellen hoe het water daar is. Je kunt hem natuurlijk ook ff opzoeken tijdens Carp2010.
Pluk de dag
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

18-01-2010 12:41

Excuses, ik was weer eens te enthousiast! :lol:
Gebruikersavatar
Frans Klomp
Berichten: 542
Lid geworden op: 24-05-2008 11:17
Locatie: Nuenen

18-01-2010 14:42

Ja dat is wel te zien 450 berichten in 4 maandjes ongeveer
De vangsten maken de visser nog niet!
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

18-01-2010 21:59

Ja Frans, dat heb je me al eens duidelijk gemaakt! :wink:
Gebruikersavatar
jeroen van oenen
Berichten: 174
Lid geworden op: 19-03-2008 15:33
Locatie: Dalfsen

25-01-2010 15:15

ik ben hier een weekend geweest.

dit was het eerste en het laatste weekend daar.
het is mij nl. op alle vlakken tegengevallen.

- Bij aankomst besproken stek bezet!
- Slecht onderhouden stekken
- Hotelkamer niet geweldig (vrouw wil ook wat)
- Eten was niet echt geweldig
- Bier bij terras niet koud
- Zonder voerboot met dieptemeter begin je niks
enz.

ik weet niet of ik de enigste ben die dit zo heeft ervaren.
Gebruikersavatar
Martien Spanjers
Berichten: 501
Lid geworden op: 12-08-2007 17:42
Locatie: Nuenen

25-01-2010 16:22

@jeroen: Heb hier toch wel een paar vragen/opmerkingen bij. Ben er zelf nl. ook al 3 keer geweest:

- Wanneer ben je er geweest?
- Welke stek had je besproken? En welke stek had je gekregen? Via welke organisatie heb je gereserveerd. Rechtstreeks of?
- Grote of kleine vijver?
- Slecht onderhouden stekken: de huidige eigenaar heeft het geheel 3 jaar terug overgenomen. Hij heeft er in een paar jaar tijd al een hele hoop aan gedaan. Met name de stekken aan de grote vijver aan de overkant liggen er inmiddels schitterend bij. Op termijn worden alle stekken zo ingericht. En zoiets kost tijd en geld. Dus ik ben het helemaal NIET met je eens wat betreft slecht onderhouden stekken. Bovendien, en dat moet je niet vergeten, is het primair een hotel en komt het vissen echt op de 2e plaats.
- Hotelkamers zijn sober, maar functioneel. Vooral voor de meeste karpervissers is het meer dan voldoende. Bovendien is de prijs daar ook naar, want je betaalt nog geen 50 euro per nacht incl. ontbijt. Ga dat in nederland maar eens proberen.
- Ik weet niet waarom jij het eten niet goed vind, maar voor 25 euro een 3 gangen diner is alleszins betaalbaar. Bovendien heb je vaak keuze uit een paar gerechten. In de 3 jaar dat ik er geweest ben heb ik elke keer nog genoten van het eten. Ook is het zou dat je, indien je niet voldoende hebt, zonder probleem om extra kunt vragen.
- Bier bij terras niet koud? Heb ik nooit last van gehad, maar goed, dat kan wel eens gebeuren.
- Voerboot: ik ben het wel met je eens dat een voerboot beslist nodig is. Dieptemeter hoeft niet zozeer, omdat er weinig plateaus/verschillen zijn. Wat wel ideaal is daar, is een goede peilhengel, omdat je toch echt op zoek moet naar de harde stukjes op de grote modderige bodem. Dat zal je zeker voordeel opleveren.

Misschien ga jij er nooit meer heen, maar ik wilde dit toch ff kwijt, om een meer genuanceerde indruk van het geheel te geven.
Pluk de dag
Gebruikersavatar
Marcel ANTENS
Berichten: 23
Lid geworden op: 11-10-2006 22:05
Locatie: ST WILLEBRORD
Contacteer:

26-01-2010 20:30

jeroen van oenen schreef:ik ben hier een weekend geweest.

dit was het eerste en het laatste weekend daar.
het is mij nl. op alle vlakken tegengevallen.

- Bij aankomst besproken stek bezet!
- Slecht onderhouden stekken
- Hotelkamer niet geweldig (vrouw wil ook wat)
- Eten was niet echt geweldig
- Bier bij terras niet koud
- Zonder voerboot met dieptemeter begin je niks
enz.

ik weet niet of ik de enigste ben die dit zo heeft ervaren.



Jeroen ik ben het volledig met u eens.
Die beste eigenaar :evil: van dit gebeuren moet het gewoon bij zijn hotel houden,
serieuze vissers kunnen in mijn ogen beter voor dezelfde prijs, beter iets anders bezoeken waar ze wel om de vissers geven.
Dit heb ik zelf in september 2009 mogen ondervinden.
Ik persoonlijk raad iedereen af om hier je geld aan te spenderen (rij 100 km verder en je wordt wel serieus genomen.
Hell was full, so I came back.
Gebruikersavatar
jeroen van oenen
Berichten: 174
Lid geworden op: 19-03-2008 15:33
Locatie: Dalfsen

31-01-2010 10:50

@ martien,

Ik heb rechtstreeks bij het hotel gereserveerd.

De steknrs. weet ik al niet meer in ieder geval aan de overkant van het grote meer.Voor de rest is het gewoon mijn mening over deze locatie. Als jij dat anders ziet dan heb ik er waarschijnlijk te veel van verwacht.
Gebruikersavatar
Martien Spanjers
Berichten: 501
Lid geworden op: 12-08-2007 17:42
Locatie: Nuenen

31-01-2010 13:22

Jeroen,

Bedankt voor je reactie, en ja, misschien heb je er wel teveel van verwacht. Ik heb er iig met veel plezier vertoeft, de afgelopen 3 jaar.

oh ja, ik had geboekt via visvakanties.nl en van Erik, de man achter deze firma, toch wel nuttige tips ontvangen.
Pluk de dag
Gebruikersavatar
Frans Klomp
Berichten: 542
Lid geworden op: 24-05-2008 11:17
Locatie: Nuenen

31-01-2010 18:11

Vertoeven wel maar vangen niet helaas :D
De vangsten maken de visser nog niet!
martin brandenburg
Berichten: 2
Lid geworden op: 15-01-2010 20:53

12-12-2010 18:51

wij zijn hier ook geweest afgelopen september en bij ons was ook de besproken stek bezet :evil: .
we zijn toen maar met zn drieen op stek 10 gaan zitten.
het water is wel aardig maar de eigenaar had ons gezegt dat er een aantal harde platen en div plateaus waren dus ik er met mn visvinder er overheen en geen plateau te bekennen. verder heb ik hier en daar bij andere vissers nagevraagd en we zaten daar met 9 man en in drie dagen is er 1 vis op de kant geweest. een beetje jammer :cry: :cry:
nik helmond
Berichten: 30
Lid geworden op: 13-08-2008 22:17

15-12-2010 19:22

een vriend van mij is er geweest, heeft goed gegeten. het is een echte beginneling en hij vong er alleen 8 vissen afgelopen jaar.
hij zat met zijn tent tegen de prikkeldraad en de koeien zaten een meter van zijn stek. hij vond het wel een leuk watertje zijn grootste vis was 31 pond. hij voerde nauwelijks gewoon op het oog invaren en droppen.

Nog even voor frans ik heb van je is de opmerking gekregen dat ik niks aan de topic toevoegde die lollige aanvullingen zijn anders ook niet mis van jou
Plaats reactie