Rot@ry 18 Targetvissen

mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

18-12-2007 11:00

Een laatste reactie hierop: Nou als ik aan de waterkant zit geniet ik elke keer kan ik zeggen. En al blank ik heb ik vaak nog fijn gevist, dus dat is het probleem niet. Maar wat ik ook al aangaf ik kies vaak een andere weg, een target is in mijn ogen niet een water. Maar wel een bepaalde vis, daarom zei ik ook de meesten kiezen vis vangen. Ik dus ook het zelfde maar ga wel voor die ene vis, dus leg het verschil maar eens uit. Als een andere vis zich meld zeg ik niet howw howw jij niet vriend ik moet mijn target vis en meer niet. En een water uit kiezen als je dat een target noemt dan hebben er veel als hobby target vissen. Maar ieder zijn ding zei ik al, ik beleef veel plezier als ik aan het water zit samen met mijn zoon. En wat een vrouw betreft heeft dat IETS MET TARGET VISSEN TE MAKEN :o Nou in mijn ogen niet kan er die gaan werken en zit er een andere kerel binnen dus mannen kijk maar uit en bind je vrouw maar vast aan de keuken tafel weet je zeker dat het eten klaar staat en het bed onberoerd is gebleven. En je zelf samen aan tafel kan zitten als je bent afgewerkt. Maar met vissen heeft dat niks te maken vind ik, nou dit is mijn laatste reactie op target vissen. En verder geen uitleg van deze kant.
Vlekkie....
K. van den Herik

18-12-2007 12:25

:lol: :lol: :lol: :lol:

De enige die twijfelt ben je zelf lijkt wel Mario.

Je hoeft je voor mij niet goed te praten, ik doe wat ik doe en wat een ander doet moet ie lekker zelf weten.

En wat een vrouw betreft heeft dat IETS MET TARGET VISSEN TE MAKEN Nou in mijn ogen niet kan er die gaan werken en zit er een andere kerel binnen dus mannen kijk maar uit en bind je vrouw maar vast aan de keuken tafel weet je zeker dat het eten klaar staat en het bed onberoerd is gebleven.


Dit zegt dus meer over jou vertrouwen in jou vrouw (of ex-vrouw).

Voor mij heeft mijn vrouw werkelijk alles met vissen te maken, target of niet. du moment dat ik maar het idee zou hebben, dat moeders niet zo blij is met mijn visserij, zal acuut mijn plezier in die visserij weg zijn.



Waar het om begon is dat ... ach lees maar terug.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

18-12-2007 17:57

Klaas, wat vindt je vrouw van je leuke avater :lol: 8)

fotografisch gezien vindt ik het ook nog eens een verdomd mooi lijnenspel
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

18-12-2007 18:39

Een ieder beoefend zijn hobby op zijn eigen manier. Persoonlijk zegt targetvisserij mij niets, zie het meer als dromen echter zoals we ook weten zijn dromen bedrog. Valt me wel op dat ik er onder veel blikvissers tegenkom. Wat ik veel mis bij dergelijke target strebers is de binding met zaken die voor mij zeker net zo belangrijk zijn, namelijk een stuk natuurbeleving. Vanuit dat stuk blik is die beleving haast te verwaarlozen of het moet de TV met een natuur (seks) film zijn die je tegenwoordig nog al eens aantref. Er enkel uitkomen om te pissen en het janken van een pieper is aan mij niet besteed. Blijf allemaal lekker je ding doen in wat voor vorm dan ook. Zolang de foto’s maar niet het belangrijkste zijn die je onder je neus geduwd krijg zal het mij allemaal zorg zijn hoe men zijn hobby beoefend.

Groet,
Peter
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

18-12-2007 20:25

Mario,

vind het een zeer aparte manier van het uitoefenen van onze hobby. Ik heb er zelfs wel repect voor. Heb alleen 1 vraag: wat voel je, of hoe voel je je nou als je je target niet gevangen hebt? Is dan je weekend/week(vakantie) of zelfs seizoen dan niet geslaagd? Want daar komt het eigenlijk op neer toch?

Ben wel benieuwd
Als je er maar vertrouwen in hebt.
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

18-12-2007 20:44

Geef hier nog antwoord op, ja dan heb ik mijn target niet en waarom is mijn seizoen niet geslaagd. Kijk ik probeer hem te vangen en als het niet is gelukt niks aan de hand hoor. Vis toch wel met plezier al heb ik hem niet mogen vangen Lexus. Dat vind ik het mooie aan vissen is voor mij een uitdaging om er voor te gaan. Maar je moet eens weten hoe veel zich er gek maken voor één vis zo ben ik dus echt niet. Ik zei al vis met veel plezier en kijk het is gewoon super gaaf, als je hem dan vangt. Er lopen er wel rond die totaal gek worden soms maar zo ben ik gelukkig niet Lexus. Dus ook al lukt het me niet is mijn jaar nog goed geweest en ga ik met veel plezier weer verder in het volgende visjaar.
Vlekkie...
K. van den Herik

19-12-2007 07:42

Ze vindt het gewoon lekker Hans. Bijna elke week neemt zij wat tot haar.

http://img261.imageshack.us/my.php?imag ... 528rc9.png

on:



Er lopen er wel rond die totaal gek worden soms ...


Zeg ik... obsessief
:lol:


MVG

KLaas
Gebruikersavatar
schipper kees
Berichten: 284
Lid geworden op: 13-04-2008 17:51
Locatie: putten

28-04-2008 22:13

verweiderd
Laatst gewijzigd door schipper kees op 30-11-2009 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
robin de ronde
Berichten: 736
Lid geworden op: 26-01-2002 01:00
Locatie: Rozenburg
Contacteer:

08-08-2008 14:25

Patient: " Dokter, ik heb last van stress. Wat kan ik hier aan doen?"
Dokter: "Patient, heb je hobby`s?"
Patient: "Ja, ik doe graag vissen"
Dokter: "Nou Patient, ga lekker vissen, dat werkt namelijk ontspannend...!"