Hello nieuw hier!

Plaats reactie
Freddy Schuerewegen
Berichten: 10
Lid geworden op: 18-01-2021 15:00

20-01-2021 17:13

Hallo allemaal.

Ik ben Freddy en net 65 jaar en op pensioen.
Vorig jaar na gezondheidsperikelen moest ik iets doen om terug spieren aan te kweken (op 1 jaar tijd 55kg verloren en alsook de spieren)
Heel de dag voor tv hangen was ook niks en dan was er nog eerste de Corona Lockdown.

Dus terug na 55 jaar besloten te gaan vissen.

Naar de viswinkel en me alles nieuw aangeschaft om met de vaste stok te gaan vissen.
Daar de conditie nog niet ok was en na een 50 brasems en dito lauw en karper te vangen per halve dag was ik echt bekaf.

Andere aanpak en een feeder aangeschaft, dit ging al stukken beter.
Maar kreeg zoveel aanbeet van karper en te veel stuk dat ik er 1 karperhengel Ashima 10ft telescoop butdeel en een Fox Eos 10000 Pro bijkocht op bancksticks en Delkim beetmelder.
Dit beviel me zo goed dat ik enkele weken later de zelfde set bijkocht en een rodpod.
Nog een cradle en sling erbij en weg onthaakmat.

Ondertussen maak ik mijn eigen bollen, dat doe ik graag.
Dan een goekope voerboot gekocht (China) en daar een Deeper start voorgehangen.
Dan een voerboot (weer Chineeske) met Gps nr 2 aangeschaft en er zelf een Deeper Chirp aan gemonteerd.
Zetelke erbij en genieten maar.

Maar stuit op enkele problemen, maar zal deze ter sprake brengen in andere topics!

Vorig jaar van 14 augustus tot eind de 2020 met de karperhengels net 220 stuks gevangen waarvan 4 net boven de 20, waarvan de zwaarste een schub van 21,1

Ondertussen ga ik 6 keer per week in de voormiddag vissen.
Plaats reactie