wederom beginnen met vissen

Plaats reactie
Johnathan Verbeeck
Berichten: 1
Lid geworden op: 09-07-2020 11:24

15-07-2020 17:00

Hallo ik ben Johnathan en woon sindskort in Antwerpen. ben mid 40 en terug begonnen met vissen. heb onlangs nieuw materialen gekocht om te kunnen nachtvissen en karpervissen.

ik ben kom uit een klein dorpje uit Twente en ben daarna naar de grote stad verhuisd Rotterdam (oude binnenweg).
heb een aantal jaren niet meer gevist maar ik ben van de motto 'keep it simpel'. al die dure materialen en keuze in materialen worden de beginners en leken helemaal gek gemaakt. eerst maar eens gaan vissen en iets vangen.

waar ik persoonlijk 'gek' van wordt is de regelgeving wel of niet bivvy of brolly? ene gemeente zegt dit, andere weer totaal wat anders. net als hengelsport winkeliers of vissers. moet ik dan alle apv van elke gemeente uit mijn hoofd leren? ik heb via tweedehands een nieuwe trakker tempest bivvy system V2 gekocht...nu krijg ik van verschillenden te horen dat ik een brolly moest kopen? (een visser vertelde mij dat ik van deze trakker een soort van brolly kon maken. dus zonder grondzeil, zonder voorkant dus open?? )
Plaats reactie