Gegroet

Plaats reactie
Rick Drent
Berichten: 8
Lid geworden op: 09-07-2018 10:23

09-07-2018 11:00

Hoi,

Ik zal mij graag willen voorstellen.

Mijn naam is Rick en komt uit het mooie Groningen. ben sinds afgelopen augustus weer begonnen met vissen na een pauze van 6jaar. begonnen met vissen als kleuter met vader en opa, snel lid geworden van een visverenging en hierin als tiener ook altijd goed gedaan tussen de volwassenen. later enkel korte sessie tussen studie/werk en vriendin gevist totdat ik van een op ander moment er gewoon klaar mee was. heel vreemd maar 25jaar vissen, bijna wekelijks had ik er gewoon geen zin meer in.

afgelopen zomer kwam onze zoontje met de vraag of mama en papa eens willen gaan vissen met hem, tuurlijk. alles had ik nog, dus voorzien van nieuw lijn en gaan. ondertussen ben ik weer helemaal op nieuw verliefd geworden op het vissen en vis dan ook zeker 2 a 3x per week. hierbij vis ik graag gevarieerd. s'avonds na werk met ik graag met mijn picker op pad richting een vijvertje, of de binnenstad met de dropshot bezoeken en in de weekend vroeg mijn nest uit voor onze grotere vrienden.

Groeten,
Rick
Met vriendelijk Groet,

Rick


vis graag in de warmere maanden op karper, Zeelt en brasem. in de wintermaanden zoek ik de roofvis op, oa met de dropshot (korte sessies) maar zeker ook met kunstaas en doodaas.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

09-07-2018 19:10

Hoi Rick,

Veel succes met de hernieuwde kennismaking en welkom op CarpBoard.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Plaats reactie