Even voorstellen

Plaats reactie
Reinald van der Meij
Berichten: 2
Lid geworden op: 22-02-2018 01:25

22-02-2018 02:21

Goede dag, mijn naam is Reinald en woon vlakbij Alphen aan den Rijn. Ik ben nu 48 jaar en ga na een lange tijd mijn oude hobby weer oppakken. Vroeger ik praat dan over 20 a 25 jaar geleden heb ik veel aan het water gezeten. Sinds kort ben ik weer steeds meer aan het water te vinden en ik hoop dat doordat ik weer ben gaan vissen mijn zoontje het ook leuk gaat vinden.

De ene keer zit ik met een rodpod aan het water maar heb ook het vissen met hondenvoer inmiddels ontdekt wat ik net iets actiever vissen vind. Ook het vissen met de stok doe ik zo nu en dan.

Ik woon wat dat betreft erg gunstig de straat uit en er zijn poldersloten en op nog geen 10 minuten lopen dan bij de rijn.

Wat kan ik nog meer vertellen nou ik weet het even niet maar ik zal zeker met regelmaat hier op het forum aan het lezen zijn en kijken of er nog tips en leuke ideeen te vinden zijn

Veel visplezier iedereen

Reinald
Peter van zanten
Berichten: 270
Lid geworden op: 17-03-2017 20:51
Locatie: 's-Gravendeel

22-02-2018 17:29

Welkom! :)
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

22-02-2018 20:48

Hoi Reinald,

Zou inderdaad fijn zijn, een gezamenlijke hobby met je zoon. Maar forceer het niet. In elk geval welkom hier. Wij kunnen zeker een enthousiaste schrijver waarderen.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Plaats reactie