Even voorstellen

Plaats reactie
bart visse
Berichten: 1
Lid geworden op: 12-01-2018 12:13

12-01-2018 12:48

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en dus stel ik me bij deze even voor:

Ik ben inmiddels 20 jaar oud en al mijn hele leven woonachtig op de Veluwe. Ik ben begonnen met vissen door een paar vrienden en toen zijn we als vanzelf op een gegeven moment bij het karpervissen terecht gekomen. Inmiddels vis ik nu al ruim 5 á 6 jaar op karper. Mijn pr karper zit nog op 28 pond, maar wie weet binnenkort niet meer :D Het is natuurlijk altijd mogelijk dat dat opeens veranderd :wink:

In het begin viste ik vooral met de pen en met de korst (wat ik overigens nog steeds 2 van de mooiste manieren van vissen vind) en inmiddels vis ik ook alweer een aantal jaren op de statische manier (en heb ik ook al aardig wat nachten gedraaid). Daarbij is voor mij alles begonnen op mijn (ook nu nog) thuiswater: Een putje van ongeveer 1,5ha groot. Maar inmiddels ben ik ook veel meer en grotere wateren gaan bevissen en voor de toekomst heb ik nog wel een lijstje met wateren die ik zou willen aandoen.

Voor de rest ben ik met 2 vrienden ook een keer 2 weken in (het zuidelijke deel van) het Franse land geweest om daar wat karpers te vangen.
De afgelopen tijd is mijn visserij jammer genoeg op een wat lager pitje komen te staan vanwege tijdgebrek door mijn studie een andere tijdrovende dingen (en waarschijnlijk komt het ook een beetje door het seizoen), maar hopelijk heb ik na Carp Zwolle weer volop tijd om achter de karpers aan te zitten.

Ik hoop hier af en toe wat vragen te kunnen stellen en eventueel te kunnen beantwoorden. Maar vooral lekker rondstruinen op t forum, want er bevindt zich volgens mij al zat informatie die nuttig gebruikt kan worden :)
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

12-01-2018 22:57

Hoi Bart,

Welkom op CarpBoard. Succes en denk om de studie. :D Dat gaat natuurlijk voor, maar komt eens een eind aan. Vragen stellen en beantwoorden is een goed plan. Doe gerust mee.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Antoinette zuidinga
Berichten: 148
Lid geworden op: 10-12-2010 14:32

13-01-2018 16:47

Welkom
sportvissers zien altijd de zon in het water schijnen
Plaats reactie