Voorstelronde

Plaats reactie
Joel Nijhuis
Berichten: 4
Lid geworden op: 18-08-2017 17:39

19-08-2017 01:38

Beste vissers,

Bij deze een voorstelronde aangezien ik recent een account heb aangemaakt op Carpboard en mij graag wil voorstellen aan mijn mede ''visfreaks'', wel zo netjes naar mijn inziens.
Mijn naam is Joël Nijhuis, 22 jaar en woonachtig in het mooie Twente :D Van kleins af aan heb ik altijd al een zwak gehad voor vissen; het heerlijk bezig zijn in de buitenlucht en natuurlijke de adrenaline die vrijkomt als je een knoert van een vis vangt, geweldig!! Ik moet ook zeggen dat ik er enorm veel voldoening uithaal. Na een relatief lange ''visbreak'' te hebben gehad (drukte door mijn studie e.d.), heb ik mijn hobby weer opgepakt! Zo heb ik een tijdje geleden een nieuwe hengel gekocht en focus ik mij momenteel voornamelijk op penvissen. Zelf vind ik dit de meest actieve en spannende manier van hengelen, want geen enkele aanbeet is hetzelfde. Dit maak deze methode juist zo mooi!

Al geruime tijd houd ik deze site in de gaten voor informatie met betrekking tot penvissen en vond het zelf wel eens tijd worden een account aan te maken om bijvoorbeeld ervaringen te kunnen delen met mede gebruikers.

Nou genoeg gerateld over mijzelf... :P
Aangenaam kennis te maken en iedereen veel visplezier!

Vriendelijke groet,

Joël

PS: mocht iemand nog tips hebben op het gebied van interessante visstekken (regio Twente), dan verneem ik dat graag. Ben zelf nog een beginnend penvisser :o :oops:
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

19-08-2017 08:25

Welkom op CarpBoard Noël en veel plezier hier.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Joel Nijhuis
Berichten: 4
Lid geworden op: 18-08-2017 17:39

20-08-2017 00:23

Bedankt Kees gaat lukken!
Plaats reactie