Mezelf even voorstellen

Plaats reactie
Lars Andrik
Berichten: 42
Lid geworden op: 13-02-2016 13:24
Locatie: Breda

25-02-2016 18:07

Hallo,

Ik ben nieuw op het forum en ik dacht bij mezelf, laat ik mezelf eens even voorstellen!

Hallo allemaal, ik ben Lars Andrik en ik ben bijna 15 jaar. Ik ben woonachtig in Breda en woon met mijn ouders en 2 jongere zusjes samen. Vissen is mij met de paplepel ingegoten, mijn opa nam mij altijd mee om op het Haringvliet (Willemstad) op voorntjes (nu meer grondels :roll:) te vissen met de vaste stok. Rond mijn 8e mocht in eindelijk met de werphengel vissen en ik ben begonnen met het feedervissen op het Haringvliet. Het karpervirus is bij mij toegeslagen toen ik bij een lokaal watertje een forse aanbeet kreeg op mijn feederhengel. Vol trots ving ik mijn eerste karper van ik denk zo'n 4 kilo. Voor mij was het toen een flinke joekel!

Ik ben een visser die het niet gaat om de grootte (tuurlijk is het leuk om een zwaardere vis te vangen) maar mij gaat het meer om het verhaal achter de vis!

Ik was al een klein jaar aan het lezen op o.a. KWO (binnenkort komt er een artikel van mij online) en ook op dit Forum. Dit doe ik vooral omdat ik zeer geïnteresseerd ben in de laatste meter maar vooral: wat veranderd er in het karpervissen, denk bijvoorbeeld aan nieuwe montages.

Ik hoop hierbij jullie genoeg te hebben verteld over mijn viswereldje.

Als er vragen zijn hoor ik het graag!

Groet,

Lars Andrik
"Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd!"

http://www.carpelicious.be/
Gebruikersavatar
Paul Filius
Berichten: 182
Lid geworden op: 29-11-2015 20:13
Locatie: Goes
Contacteer:

25-02-2016 20:07

Welkom lars op het forum :D.. Wat verstaan we onder binnenkort :D?!
Lars Andrik
Berichten: 42
Lid geworden op: 13-02-2016 13:24
Locatie: Breda

25-02-2016 20:10

Paul Filius schreef:Welkom lars op het forum :D.. Wat verstaan we onder binnenkort :D?!


Een van de mensen van KWO heeft mij verteld dat het online komt wanneer het is verwerkt. Wanneer precies kunnen ze nog niet zeggen. Ik open een nieuw onderwerp als hij online staat omdat ik benieuwd ben wat mensen er van vinden en vooral.. wat ze voor tips hebben
"Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd!"

http://www.carpelicious.be/
Plaats reactie