Dylan stelt zich voor!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dylan De Cooman
Berichten: 38
Lid geworden op: 09-07-2014 22:28
Locatie: België
Contacteer:

20-04-2015 21:38

Heeeeuuuyy
Ik ben Dylan, 19 jaar en kom uit België.
Ik ben van kleinsaf al meegenomen geweest door mijn peter naar de waterkant.
Hij had en heeft nog steeds een vijver die hij huurt om er wedstrijden met de vaste stok op te organiseren.

Swat, ik heb altijd uitgekeken naar mijn 16de verjaardag, de dag dat ik me mocht aansluiten
bij deze club en wedstrijden mocht meedoen. Ik moest nooit veel van de kleinere vissen weten op wedstrijden, ik zocht altijd manieren op om karpers aan de haak te slaan.

Een jaar later zat ik op een wedstrijd naast iemand die buiten de vaste stok wedstrijden ook vaak ging karpervissen op andere wateren. Dus eens meegegaan met hem en samen met hem men eerste materiaal gaan kopen.
Veeeeel plezier mee gehad met die kerel toen, karpers gevangen op wateren die echt p r a c h t ig waren. Maar onlangs heeft hij een kind gekregen en is alles dus wat stil nu. Niet zoveel contact meer.

Deze zondag, gisteren, voor het eerst in 2015 nog eens gaan vissen met mijn pa (die ook elke week wedstrijden doet met de vaste stok maar ook graag eens gaat karpervissen).

Heb dan ook weer de smaak te pakken nu en hoop wat meer tijd te vinden om te gaan vissen!


Dylan.
2015 | Let's hit some PR's!
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

21-04-2015 04:49

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Plaats reactie