even voorstellen: karperbudgetpoint

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henk Merx
Berichten: 9
Lid geworden op: 20-11-2014 16:42
Locatie: Kerkrade
Contacteer:

20-11-2014 17:50

Hallo allemaal, Henk Merx is de naam.

Sinds jongs af aan ben ik al een gepassioneerd karpervisser en mijn grote wens was altijd om van mijn hobby en passie mijn beroep te maken, en dan in de vorm van een eigen hengelsportzaak.
Toen ontbrak het me echter aan de financiële middelen om een eigen zaak te starten en een vaste baan en inkomen zeg je ook niet zomaar op.

Nu ben ik na 37 jaar mijn baan kwijt geraakt door de crisis in de bouw.
Door dat gegeven en een mooie ontslagvergoeding op zak kwam al snel het idee boven om mijn droom waar te maken en een webshop in hengelsport artikelen te starten, om zo de kennis die ik in de loop der jaren heb opgedaan in de hengelsport te gelden te maken.

We hebben een webwinkel weten te bouwen die zeer laagdrempelig is wat betreft bedieningsgemak voor de klanten ,dus geen ingewikkelde procedures om een artikel te bestellen. Daarnaast heeft onze webshop ook een Duits en Belgisch domein die helemaal aangepast zijn aan de Duitse en Belgische markt, niet alleen qua taal maar ook met de voor het betreffende land betalingsmogelijkheden.

Verder is het mijn streven om onze klanten daar waar dat nodig is een zo persoonlijk mogelijke service te geven en met raad en daad bij te staan.
Verder wil ik de klant ook de voordelen van een fysieke winkel bieden, iedereen die dat op prijs stelt kan langs komen om zijn spullen eerst te bekijken en/of af te halen.

Karperbudgetpoint onderscheid zich van andere webshops door budgetpoints aan te bieden.

Onze naam karperbudgetpoint is niet zomaar een naam, we gaan namelijk werken met zogenaamde bugetpoints dat werkt als volgt een klant besteld een artikel voor bv € 79.95 dan krijgt hij voor iedere hele euro die hij besteed 1 budgetpoint dat dan weer automatisch wordt bij gehouden in zijn account 100 budgetpoints geven recht op een digitale waardebon van € 10,- die hij of zij bij een volgend bezoek kan verzilveren de klant kan uiteraard ook verder sparen de waardebonnen blijven onbeperkt geldig.

Wil je meer info!, neem eens een kijkje op mijn site.

https://www.karperbudgetpoint.nl/
https://www.karperbudgetpoint.nl/ Uw karper en hengelsport shop
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

20-11-2014 19:15

Dus voor zo'n 800 euro heb je een hele 10 euro kortingsbon te besteden ? Of lijkt het maar zo,verder wens ik.je uiteraard succes met je webshop
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

20-11-2014 20:56

Voor elke euro krijg je een punt, dus 800 euro is 800 punten is tachentig euro.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-11-2014 20:58

Hoi Henk.

Welkom op CarpBoard. Van je hobby je werk maken. Klinkt goed. Veel succes ermee.

Hou er hier wel rekening mee dat het board er is voor discussies tussen karpervissers.

Deze reclame hoort bij de kennismaking en zien we maar door de vingers.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

21-11-2014 05:45

Welkom,

nu zien dat je een onderscheid maakt tussen die wirwar van internet bedrijfjes/bedrijven.....

Grtz


Frenk
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

03-12-2014 10:49

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Plaats reactie