nog een nieuweling erbij

Plaats reactie
Sander Noper
Berichten: 21
Lid geworden op: 27-09-2014 14:03

27-09-2014 14:19

Hallo allemaal,

na vele jaren hier mee te kijken en alles heb ik besloten me toch eens aan te melden.
reden van aanmelden is dat ik me wil verdiepen in het draaien van boilies en ik daar echt nog een newbie in ben. Nu heb ik van de week een aardig wat melen gehad, alleen weet ik echt niet hoe of wat ik er mee moet behalve boilies draaien, dus ik open straks een topic of iemand mij kan helpen.

maar goed ik kan je vertellen dat ik sander noper, 26 jaar uit zoetermeer ben.
Ik woon er pas 1maand dus ken nog niet de mooie wateren die er allemaal te vinden zijn op die grote plas na dan, daar kun je niet om heen, maar ik gaat zeker op onderzoek uit.
zelf heb ik altijd in leeuwarden gewoond, maar door mijn werk als glamourfotograaf ben ik in aanraking gekomen met een hele lieve mooie meid en door haar ben ik dus nu woonachtig in zoetermeer.

Verder vis ik al zolang ik kan lopen en ben de laatste 15 jaar heel erg verzot op karpervissen en dan echt statisch met een tent erop uit paar dagen lekker tot rust komen en genieten van de natuur. Dit doe ik regelmatig met mijn vriendin, alleen vist zij zelf niet maar vind het wel leuk om er bij te zijn, dit hopen we nog jaren samen te mogen doen.

mocht je vragen hebben schaam je niet en stuur maar een prive bericht, dat doe ik ook namelijk als ik wat wil weten nu.

Groet,

Sander.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

27-09-2014 14:56

Heeey Sander,

welkom hier,... en vanuit leeuwarden naar zoeterminder verhuizen, dan moet het wel een hele lieve en mooie vriendin zijn :P

en boilies maken is niet heel moeilijk hoor houdt het gewoon simpel en gebruik de zoekfunctie hier er zijn zat recepten te vinden hier.

cheers!
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

28-09-2014 11:17

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Plaats reactie