Even voorstellen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erwin Beekman
Berichten: 45
Lid geworden op: 07-01-2012 20:49
Locatie: Elburg

07-01-2012 21:32

Beste mensen,

Mijn naam is dus Erwin Beekman, ben 25 jaar jong, en ben woonachtig in het mooie plaatsje Elburg op de Veluwe.

Sinds mijn 9e ben ik begonnen met het vissen, dan wel eerst op de kleine voorntjes, en baarsjes :lol:

Op mijn 12e kocht ik een nieuwe karperhengel bij de plaatstelijke hengelsportzaak, dit was een hengel van het merk Lavis :oops: de Lavis United Carp....hehe jaja ik weet het nog!

Zo begon ik met vissen op karper op mijn (nu nog steeds) thuiswatertje, de stadsgracht rond het stadje Elburg.

Nu zoveel jaren later, vis ik dus nog steeds, maar wel op een wat andere vis....de Zeelt :D

Ik heb dus van mn 12 tot mn 23e op karper gevist, maar op een gegeven moment ben ik hier toch vanaf gestapt, en over gestapt op de zeeltvisserij.

Ik doe dit ook voornamelijk op de statische manier, heb hier speciale hengels voor aangeschaft (Shimano Purist Tench Float) hele mond vol, maar oh wat een fijne hengels zijn dit!
En ook natuurlijk andere molens,lijn, en de hele mikmak, je kent het wel.

Het leuke van deze visserij, want het wordt steeds populairder in Nederland,(VisTV heeft er al een paar uitzendingen aan gewijd) is dat het een veel actievere manier van vissen is, daarmee bedoel ik dat er meer te beleven is tijdens een morgentje of avondje vissen, je krijgt meer aanbeten. Van zowel zeelt als ook brasem en dikke ruisvoorns, maar ook karper pak je tussendoor wel eens 8)

Ik doe deze visserij nu 2 jaar en het bevalt mij uitstekend!

Je zult misschien denken, waarom meld je je dan aan op dit forum, nou omdat er best veel nuttige informatie op staat die ik ook kan toepassen op mijn eigen visserij.

Ik ben niet echt een heel actief forumgebruiker, maar als ik iemand kan helpen ergens mee dan zal ik dit niet laten.

Iedereen veel vangsten toegewenst dit nieuwe jaar!

Vriendelijke groet,

Erwin.
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

07-01-2012 21:47

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
tinodriessen84
Berichten: 727
Lid geworden op: 21-11-2011 18:49
Locatie: jrc contact 2 man bivvy

07-01-2012 22:20

Welkom jongen! :wink:
Rico Rokven
Berichten: 28
Lid geworden op: 26-02-2011 12:18
Locatie: gelderland

08-01-2012 17:14

welkom erwin :lol:
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

08-01-2012 17:39

Welkom
Plaats reactie