Leen Kauffeld

Plaats reactie
Leen Kauffeld
Berichten: 16
Lid geworden op: 10-07-2008 13:41

10-07-2008 13:55

Hallo vissers :D :wink:

Ik ben Leen Kauffeld, 42 jaar en getrouwd en een mooie dochter van 6 jaartjes jong.

Door Marco Contermans die ook lid is van dit forum ben ik in aanraking gekomen met karperen en ik moet zeggen dat het een zeer interessante vorm van vissen is.
Ik vis dan wel statisch, maar dat geeft mij veel tijd om mij overal in te verdiepen met alles wat leeft in en om de waterkant.
Ik ben dit jaar begonnen en heb 1 keer een mooie schub gevangen en verder niks meer, maar dsat geeft niet wat ik zie dit jaar als een verloren jaar kwa vangst, maar wel een jaar waar ik veel in kan leren en experimenteren met riggen en voertjes, ook maak ik mij het peilen eigen en verdiep mij zoveel mogelijk in alles wat met karperen te maken heeft.
Aankomend najaar en winter gaan Marco en ik boilies maken en daarmee experimenteren.

Mijn andere hobby's zijn, Formule 1 (al vanaf 1974) , audio en muziek luisteren, LP's verzamelen en statische modelbouw.

Dit was het wel zo'n beetje, hebben jullie vragen stel ze dan gerust :wink:
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

11-07-2008 11:30

Leen welkom aan board. Hoop dat je nog vele mooie vissen mag vangen met deze fantastische hobby.
Gebruikersavatar
kevin schopenhouer
Berichten: 312
Lid geworden op: 20-05-2008 22:04
Locatie: Breda

12-07-2008 17:01

welcome!:lol:
k hoop dat je hier veel bijleerd en de vangsten omhoog zullen gaan;)

GR
Catch safetly
release the safest
Plaats reactie