Nash Interactieve Karpershows

Plaats reactie
Gebruikersavatar
arjan ouwehand
Berichten: 111
Lid geworden op: 06-11-2004 19:26
Contacteer:

15-06-2011 17:36

Nash Interactieve Karpershows

In navolging van het grote succes van vorig jaar, organiseert Nash Tackle opnieuw 2 interactieve Karpershows. 1 daarvan vindt plaats in Nederland te Nijkerk tijdens het weekend van 25 en 26 juni a.s, de andere show zal zijn doorgang vinden in het daaropvolgende weekend van 2 en 3 juli a.s in het Belgische Balen Wezel. De openingstijden tijdens de zaterdagen zijn van 9.00 tot 17.00 uur en op de zondagen van 9.00 tot 16.00 uur. Er is meer dan voldoende parkeergelegenheid en de entree is geheel gratis.
Alle Teamleden van Nash Tackle zullen deze dagen aanwezig zijn om diverse dia lezingen, seminairs en demonstraties te geven. Er zullen met name “echte” vissituaties worden nagebootst, zodat de bezoekers met de experts van Nash kunnen bespreken wat het beste plan van aanpak is in dergelijke situaties. Daarom zijn deze praktijkdagen niet alleen een must voor de beginnende karpervisser, maar zeker ook voor de mensen die al wat langer in de scene meedraaien.
Vanzelfsprekend staan alle producten van Nash uitgestald om deze uitvoerig te testen.
Iedere bezoeker dingt bovendien mee naar de waanzinnige prijzen die tijdens deze gezellige dagen gratis verloot zullen worden.
Snel je voor meer informatie naar een hengelsportzaak in de buurt of kijk op

http://www.nashtackle.com/review.php?id=1180
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

22-06-2011 21:39

Op naar Nijkerk dit weekend!
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

26-06-2011 21:44

Heren, jullie hebben mijn overheerlijke hamburgers gemist! Zonde.. :roll:

Afbeelding





Aart, vertel ze eens hoe smakelijk het was!!!! Van jou geloven ze het wel.. :lol:
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

27-06-2011 09:18

Mourad, in ieder geval smaakten ze zo goed dat ik er 2 opgegeten heb...
Jammer dat er blijkbaar voor dergelijke initiatieven als Nash maat zo weinig belangstelling is. Kennelijk weet o.a. iedereen alles al, maar als je soms het geklungel aan de waterkant ziet is dat helaas niet zo.
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

27-06-2011 09:39

Aart, die laatste zin :) Gheheh... Kreeg dit zelfs te horen bij de stand waar de haken lagen. Naja, ga er maar niet te diep op in ;) Tijdens zon dag hoor je vele (gekke?) dingen.

Ben zelf zondag geweest en vond het een goede setting. Hoop bekenden van de tijd uit Belgie, maar ook hoe alles gesetteld was, hoe je het kon testen, maar ook de expertise van iedereen. Goede uitleg, ze nemen de tijd voor je en een echt comemrcieel belang merkte ik niet op.

Hopelijk doen ze het vaker :)
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Wil van Es
Berichten: 14
Lid geworden op: 14-10-2009 23:49

30-06-2011 15:58

Ik ben er ook geweest,

Vond het erg tegenvallen, heb een rondje gelopen om de put maar er was niemand die mij aanspraak, Als ik iemand aanspraak kwam het gesprek moeilijk of niet op gang. Behalve 2 gasten die bij een grote tent stonden met foedralen die waren erg behulpzaam, en gaven zelfs een dril weg aan een jeugdige bezoeker.

@ Jan Willem Hilverts

Ik merkte het zeker wel op, ze gaven niks weg als tester of wat dan ook.
Als er ergens producten lagen stonden de prijzen er meteen naast.
Vond ik echt heel raar ben nog nooit op een beurs geweest waar je niet eens iets kleins kreeg, alleen de vissers bond snapte het een beetje daar kreeg ik een key-koard met een haken stekker. Heb ik natuurlijk niks aan maar toch.

Nee, ik vond het niet de moeite waard. Ik had beter langer aan het water kunnen blijven zitten.
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

06-07-2011 12:43

Willem,

Tijdens zon dag hoef ik niet perse iets te krijgen, daar kom ik niet voor. Ik kwam, onm eerlijk te zijn, alleen voor de tenten daar ik eenn ieuwe zoek en wat andere kleine info (voornamelijk persoonlijke).

Ik snap je punt. Heb dit zelf niet ervaren, daar ik altijd de stoute schoenen aantrek en de persoon gewoon aanspreek en vragen stel. Vergeet niet, zijn belgen he ;) Nee gekheid! Ik heb zelf, bij elke stand, waar ik info wilde, al snel een half uur staan praten. MEde omdat ik een enkeling van vroeger kende, maar ook gewoon omdat ik dingen wilde weten van sommige producten.
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

10-07-2011 20:23

Ik vondt het zelf anders ook heel goed georganiseerd er waren leuke dingen te zien ik zelf heb nog mijn werp techniek wat bijgespijkerd. na wat handige tips Mourad die hamburgers waren prima hahah
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Plaats reactie