KSN Regio Rotterdam Programma Winter 2010-2011

Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

02-01-2011 13:17

Klaas, heeft dat met aanstaande dinsdag tte maken? :) :D
K. van den Herik

02-01-2011 13:31

Volgens mij zegt 1 van de regio toppers dat ie nooit meer komt, vind ik jammer en ook wel belangrijk....
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

02-01-2011 20:45

AAACCHH :oops: jongens niet treuren joh! als je een keer minder/weinig vist.
of minder/weinig vangt en zeker geen grote vissen vangt ben je toch geen TOPPER joh?? dan ben je toch een PEPPIE?
dusss waarom zou ik dan in een zaaltje gaan staan met alleen maar TOPPERS? 8)
Maar toch lief van je klaas!!
p.s. of was het nou een zaaltje met alleen maar TO(BB)ERS?? :lol: :lol:
........de zoveelstebaits
K. van den Herik

03-01-2011 07:20

Inderdaad 2B.
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

03-01-2011 12:10

Henrie ik weet niet wat jou mankeert tegenwoordig maar waar is de gekste van welleer?
Heb nooit iemand veroordeelt en ga dat ook zeker niet doen.
Maargoed ik zal vanmiddag dat stukje waar ik op doelde er maar weer uit halen :wink:

Toppers? de enige die ik ken staan geregeld in de arena.
K. van den Herik

03-01-2011 12:55

laat zitten joh, weten de to(bb)ers hoe hij was voor dat ie een ouwe zuurpruim werd whoaaaaa
dave staal

03-01-2011 15:10

Zijn niet leden welkom?

wil de toppers uit de regio wel eens ontmoeten :lol:
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

03-01-2011 15:37

Geen probleem Dave,

3 euries entree voor introducéés

( T'is wel een beetje tobben om een topper te vinden hoor. :wink: )

m.vr.gr.
K. van den Herik

03-01-2011 16:21

die met 1 e betalen zelf maar die met 2 e's wil ik wel bijlappen een beetje.

Afbeelding
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

03-01-2011 21:31

Zoals Michel al zegt, iedereen is welkom. Niet leden moeten alleen de inleg van 3 euro betalen. Maar zeker is dat het waard.

Tot morgen dan.

gr. Frank
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

04-01-2011 10:32

Knap dat jij dat nu al weet Frankie :wink:
Ik zag zelfs dat je helemaal niet komt :lol:

We zullen het zien hoe het loopt, ben zelf niet overtuigt dat het iets is waar een ander wat mee kan.
Of stiekem toch wel?
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

16-01-2011 20:32

Klaas en jacco vond het best een goede show maar heb naar een heel ander onderwerp zitten kijken dan in de aankondiging.
Het ging gewoon over vissen en niet over taktiek of aas.
De ene bol is de smel en de andere is geheim ?
Ik heb een standaard verhaal gehoord een herhaling van eerdere van anderen.
Als je iets over aas te melden hebt moet je dit ook melden als je zo'n avond vuld. Kijk dat je een goed vangende bolie voor je eigen houd is je goed recht
ik zou het zelfde doen. maar nu is het wel een ogenuitstekerij.
mvg blankie boy
K. van den Herik

17-01-2011 07:53

Kees,

Dacht dat de taktiek van Jacco best werkte.

2 keer per dag voeren, 4 uurtjes vissen een hele sloot 30 ers en 40 ers. in minder dan de helft van de tijd als een ander ze vangt. De smell is gewoon te koop btw en is dezelfde als uit het stuk

Het spul waar ik het over had, is niks bijzonders trouwens moeten we nog ff mee pielen en proberen en als het echt iets toevoegt zal het best in het assortiment van jacco terecht komen.

Het enige is dat ik afgestapt ben van dat wateroplosbare lt geweld. Wat er dan nog als atractor inzit mag er van mij binnen 2 uur uit zijn.

Ik vond het zelf leuk dat zelfs een blind paard al ik wel eens geluk heeft en iets vind dat werkt. Meestal is dat voorbehouden aan grote namen enzo Kees.

Zo ben ik verworden tot van een 12b (wantobee) tot een 2b (tobee)zeg maar

en de 2 b staat voor blueberry, zijnde de smaakmaker in het verhaal.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

17-01-2011 09:21

Klaas en Jacco, volgend seizoen van harte welkom bij de regio Zwolle.
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

17-01-2011 16:12

Aart, wil ik best doen maar als je ons bijde wilt kan je beter de begintijd iets vervroegen :wink: :oops:

@Kees, je hebt gelijk, ik had meer moeten vertellen oven mijn tactiek mbt dit aasje.
Het geval is alleen dat een lezing/presentatie geven niet echt mijn sterkste kant is en de woorden die ik wilde gebruiken kwamen er niet allemaal uit... Noem het zenuwen.
Ogen uitsteken? tsja dat hoor je vaker helaas. Ik wilde alleen maar aangeven dat door een goede planning en ervaringen uit het verleden je een water aardig kan kraken.
1 ding kan ik je met 100% zekerheid verklappen, er is niets gelogen of bij verzonnen zoals je wel geregeld tegenkomt.
Ik heb dit samen met Jim aangepakt en we hebben zelfs niet eens een ander iets misgunt.
Later heb ik een paar goede vrienden meegenomen om ook te kunnen profiteren van dit verhaal.
Iets verwoorden tijdens een lezing is nu eenmaal niet mijn sterkste kant, als iemand belt of mailt voor informatie spreek je met een ander persoon die beter uit zijn worden komt volgens mij :wink:

Ik kan mij herinneren dat wij een gesprekje hadden over aas, dit kon alleen niet afgemaakt worden door tijdgebrek, Je bent altijd welkom om het gesprek op te pikken en misschien leren we er allebei wat van.
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

17-01-2011 22:03

Jacco en Klaas, het is niet dat ik de lezing niet goed vind, ik heb een leuke avond gehad. Ik ben het enkelt niet eens met hoe het op de uitnodiging staat.
Klaas je kunt dat voeren taktiek noemen en een winnende op dat moment.
Heb dit zelf ook wel toegepast, maar 1 taktiek op een avond vind ik weinig als onderwerp. En het aas werd nou niet echt uitgediept.
boilie 1 en 2 dat is verder een groot vraagteken ?

Verder , als ik een boilie heb die bovengemiddeld vangt zou ik lekker mijn kop er over houden. maar dat is wat ik zou doen.

mvg kees
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

18-01-2011 00:15

Kees ik zal dit zeker een volgende keer beter proberen toe te passen.
Ik hoop alleen dat begrip hebt voor mijn situatie en dat ik daarbij niet teveel kan uitweiden over inhoudelijke dingen.
K. van den Herik

18-01-2011 07:24

Beste taktiek is met goed aas op een goeie plek vissen. Met goed aas op een kutplek, blijft de kutplek een kutplek terwijl je met kutaas op een goede plek, nog kut vangt.

Tot zover de theorie. :wink:
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

30-01-2011 15:10

Goedemiddag heren,

Door een ontstane verwarring van onze kant is de KSN meeting NIET op de gebruikelijke eerste dinsdag van de maand. Hij is ook helaas NIET op de dinsdag daarop, zoals eerder aangekondigd.
Maar de komende KSN meeting wordt gehouden op WOENSDAG 9 FEBRUARI.

Er is wat fout gegaan aan onze kant met de planning. Vandaar dat eenmalig deze meeting op woensdag 9 februari gehouden zal worden! Excuses hiervoor zijn uiteraard op zijn plaats!

Wij zijn wel blij te kunnen vermelden dat wij op deze woensdag 9 februari niemand minder dan onze grote Zeelandse vriend Michiel Pilaar zullen verwelkomen. Michiel’s presentatie is getiteld als "Mijn visserij, de jaren 2008 t/m 2010!"
Michiel vertelt over zijn visserij op zijn thuiswateren waar het steeds moeilijker wordt om aan de vissen te komen.
Tussen de anekdotes door zullen er zeker een paar bruikbare tips op te pikken zijn.
Daarnaast komt de ontwikkeling van zijn visserij over de grens aan bod.
Dat hier menig naakt in te zien zal zijn is al uitgelekt, zowel Zwitserse vrouwen als magistrale karpers komen voorbij...

Ook nu beginnen we om 20.00 uur (zaal is open vanaf 19.30 uur) en de toegang is ook tijdens dit seizoen voor KSN leden GRATIS!!
Ook introducés blijven van harte welkom, maar dienen wel bij binnenkomst € 3,= te betalen.

Wij hopen jullie allen massaal te zien volgende week woensdag 9 februari in Rijsoord! Tot dan!

Doordat nu het nu natuurlijk verwarrend is dat er a.s. dinsdag geen meeting is, vragen wij jullie dringend dit binnen jullie karpervissende vriendenkring rond te vertellen, zodat niemand voor een gesloten clubhuis-deur zal staan!!


Met vriendelijkle groeten,

Laurens en Frank
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

07-02-2011 07:10

Na het daverende succes van afgelopen weekend Beurs Carp in Zwolle, houdt Michiel Pilaar koment weekend in Regio Rotterdam een uitgebreidere presentatie!

Deze gekke zeeuw die ondertussen al jaren lang een zeer fanatiek visser is zal tijdens zijn presentatie zeker met tips, hetzij gehuld in een lading stevige humor, komen.

Hopelijk tot as woensdag in het clubgebouw van ERHV de Waal in Ridderkerk Rijsoord.

Groet,
Laurens en Frank
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

07-02-2011 23:27

Woensdag.... overmorgen dus!

Be there!

gr. Frank
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

25-02-2011 09:10

Goedemorgen vismakkers,

Volgende week dinsdagavond 8 maart is het al zo ver. De laatste KSN regio meeting met niemand minder dan 'onze eigen' Michel Hollaar.
Ondanks zijn leeftijd (geintje Michel) gaat hij nog steeds keihard voor zijn visserij. Zijn presentatie genaamd @ random is op zijn minst speciaal te noemen.

Deze titel geeft tussen de regels een hoop prijs waarover Michel het zal gaan hebben. Michel zorgt voor een met visfoto’s gevulde laptop. En jullie zorgen voor de input. Het beloofd een hele interactieve en interessante avond te worden! En dat Michel niet alleen op de grote plonzen in onze eigen regio succesvol is, zal deze avond blijken!

Wij zien jullie graag dinsdag 8 maart op onze laatste regio meeting van dit seizoen.

Tot dan. in Ridderkerk Rijsoord.

Groet, Laurens en Frank
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

02-03-2011 19:22

Wij?, kom je ook een keertje kijken dan :wink: 8)
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

06-03-2011 10:16

Jo Jacco,
Zeker, ik ben er donderdag weer bij. Moet wel even zoeken naar de locatie :) Dus als ik het niet kan vinden dan bel ik jou.

Mannen, wees erbij aanstaande dinsdag alweer de allerlaatste meeting van onze regio voor dit seizoen.
Met op het programma; Michel Hollaar! Een aanradertje!

Tot dinsdg

groet, Frank
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

06-03-2011 16:52

Tot DONDERDAG dan hé 8)