Regioavond Fryslan

Plaats reactie
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

13-11-2007 20:29

14 December a.s. organiseert KSN Regio Fryslan haar eerste regio avond voor KSN leden en karpervissende niet-leden van het seizoen 2007/2008. Zoals de vaste bezoekers wel weten, staat plezier voorop en trachten we een programma samen te stellen dat voor een ieder aantrekkelijk is. We denken ook dit keer aan de verwachtingen te kunnen voldoen.

Heb je een vismaat(je) of een karpervissend buurjongetje die geïnteresseerd is, neem hem of haar dan mee naar één van onze avonden. Iedereen is twee avonden als introducé of als belangstellende welkom. Na die twee avonden dient diegene een beslissing te nemen om wel of niet lid te worden want per slot van rekening zijn de avonden voor en door KSN leden.

Vanuit onze Regio Spiegelkarpercommissie willen we iedereen nogmaals oproepen om met terugmeldingen te komen vwb projectspiegels uit de Blikvaart/ Koudevaart en De Leijen e.o. Diegenen die gegevens hebben, neem je foto’s en gegevens mee. Je zou daar ons verschrikkelijk mee helpen.

Hopelijk tot ziens de 14e!

Met vriendelijke groet,

Het Regiobestuur
Sjors, André, Daniël en Wijtze

Datum : Vrijdagavond 14 december 2007
Locatie : Zaal Duhoux
Buorren 4-8 (is de hoofdstraat na de stoplichten)
Wirdum (dorpje onder Leeuwarden)
Tijdstip : Vanaf 18.15 uur is de zaal open.
Entreebedrag : € 3,- per persoon KSN lid (gaarne bij binnenkomst gepast betalen)
€ 4,- per persoon voor niet-leden (gaarne bij binnenkomst gepast
betalen)Jeugd onder de 18 jaar gratis!!!

Programma
19.00 – 19.15 uur Welkom en Mededelingen d.z.v. het regiobestuur

19.15 – 19.30 uur Jeugd Penvisdag 2008 d.z.v. Daniël Takken

19.30 – 19.45 uur Regio visdag en BBQ 2008 d.z.v. Age Douma

19.45 – 20.00 uur Presentatie stand van zaken WOR d.z.v. Sjors Hempenius
Sjors zal aangeven welke acties afgelopen jaar door de regio CBB is ondernomen en welke resultaten tot nu toe zijn bereikt.

20.00 – 20.30 uur Presentatie overzicht terugmeldingen Spiegelkarper Project ’t Bildt d.z.v. André Bosma
André heeft het afgelopen jaar de nodige terugmeldingen ontvangen. Er beginnen bepaalde patronen naar voren te komen die stof tot discussie zullen geven. André zal in een heldere uiteenzetting aangeven welke deze zijn.

20.30 – 20.45 uur Pauze

20.45 – 21.15 uur Presentatie Stroperijteam d.z.v. Sibo Dam
Sibo is Coördinator Toezichtkring Natuurhandhaving/BW/Milieu en belast met bestrijding van de stroperij op de Friese wateren. In zijn presentatie zal hij de activiteiten van het team toelichten en aangeven hoe wij als Friese karpervissers met het team kunnen samen werken om o.a. de stroperij op karper en de verkoop daarvan tegen te gaan.

21.15 – 21.30 uur Pauze

21.30 – 22.45 uur Presentatie van Frank Huisman met als titel “Toverballen”. Frank zal de aanwezigen zijn visserij laten meebeleven (en alles wat daar omheen gebeurde), vanaf het moment dat hij via een onbekende Engelse aasgoeroe voor het eerst in contact kwam met zéér attractief aas. Wat er toen gebeurde, zal hij in zijn presentatie aangeven. Een must voor diegenen die zich in (karper)aas verdiepen.

22.45 – 00.30 uur Nazit

Wegens succes geprolongeerd:
Doorlopend (in de pauzes) demonstraties Karperpennen maken door Cock Pels.
En Michel Lubberts laat zien welke Materialen hij gebruikt als karpervisser.
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

23-11-2007 22:43

Mensen,

Ik bijt niet! (en Andre, Wijtze en Sjors ook niet trouwens :P )

Kom op, er wonen toch wel karpervissers in Friesland?

Hoppa.. ! Wordt een leuke avond!

Groet,

Daniel
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

24-11-2007 10:07

Ik kom ook ! :wink:

Hopelijk is er dit jaar wat meer jeugd, vorig jaar was ik geloof ik de enige.
KSN
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

24-11-2007 18:49

ik zal er uiteraard ook bij zijn
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

25-11-2007 09:44

Ook niet anders verwacht 8) :roll:
KSN
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

27-11-2007 19:33

Top mannen!

Ik hoop inderdaad ook dat er wat meer jeugd komt, en mochten ze meelezen; vervoer is geen probleem!
Plaats een berichtje op dit board of stuur een mailtje naar Friesland@karperstudiegroep.nl en het komt allemaal in orde!

Groeten,

Daniel
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

29-11-2007 12:07

Gerard, zou jij me op kunnen pikken?? :D
Mvg, Janieck
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

13-12-2007 12:18

Jaja morgen is t alweer zover, de 1e van t nieuwe seizoen!

Hoop jullie allemaal te zien in Wirdum.

Tot morgen mannen!

Groeten,

Daniel
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

15-12-2007 18:14

Was weer leuk !!

Omdat ik de volgende morgen om 6:00 al weer uit mijn nest moest ben ik na de presentatie van sibo dam naar huis gegaan.

Somige onderwerpen waren erg intersant en hebben me dan ook aan het denken gezet.

verder was de presentatie van de terug gemelde spiegels erg leuk om te zien,. Heb je ook een beetje een idee van waarom je die "knolletjes" op de foto zet, Voor mij ook net weer dat ene zetje in de rug om weer volop fotos in te gaan sturen.

Ook vond ik het leuk om weer mensen te zien en te spreken die je soms een half jaar niet hebt gesproken.

Verder viel het me op dat er weinig leeftijds genoten waren, Opzich wel jammer. Maar ik begrijp die jongens ook wel als je niemand kent daar dan ga je ook niet naar die meeting zo simpel is het en verder is deze doelgroep ook lastiger berijkbaar, maarja wie weet dat dat in de toekomst verandert , Zelf blijf ik trouw naar de meetingen gaan, voor de gezelligheid,om maten te spreken om informatie op te doen en kennis uit te wisselen !

Ook organiseerd Daniel Takken ( en de rest van de Crew ? ) een penvisdag voor de jeugd ik heb me er alvast voor opgegeven,. voor meer informatie kun je bij hem terecht ! , Het lijkt mij iniedergeval erg leuk.



Jongens bedankt voor de avond en tot aan de waterkant :)

Verder wil ik Martin Post nog bedanken voor het vervoer :wink:


Groetjes, Gerard Brondijk
KSN
Frank Huisman
Berichten: 671
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Dwingeloo

15-12-2007 19:18

Daniel, Sjors, Wytze, Andre,

Ik ben gisteravond positief verrast door de inspanningen in jullie regio op diverse terreinen (SKP-en, de goede samenwerking met instanties als de politie en de HSV's en de federatie, jeugdpenvisdag, visweekend met BBQ et cetera). Wat me ook opviel is het grote enthousiasme waarmee de activiteiten worden uitgevoerd. Jullie zijn een betrokken en actieve regio. Ga zo door en nogmaals chapeau!

Met vriendelijke groet,

Frank
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

15-12-2007 20:00

verget je eigen lezing niet frank

Vooral het eerste nummertje... ti ta tovernaar.....
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

16-12-2007 17:41

Na die avond roken mijn kleren zo lekker kreeg meteen weer zin om te vissen :lol:
KSN
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

18-12-2007 13:56

Mannen,

Vond het zelf ook een geslaagde meeting. Duurde in t begin even voor de gesprekken op gang kwamen, maar op t laatst was iedereen nauwelijks stil te krijgen en ik rolde zelf rond kwart voor 2 binnen.
Frank, bedankt voor je lezing, super gedaan!

Verder voor iedereen, tot 9 februari!

Groeten,

Daniel
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
Plaats reactie