Ervaring Aquaparx

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jelle Dries
Berichten: 235
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: Zoersel
Contacteer:

02-02-2016 15:42

Heeft iemand ervaring met de boten van Aquaparx? Het zijn boten bestaande uit 3 lagen PVC. Andere boten bestaan vaak uit 5 lagen. De prijs is zeer lag waardoor ik vermoed dat de boten kwalitatief niet zo goed zijn. Of heb ik het mis?
Ludo Fermont
Berichten: 3
Lid geworden op: 24-05-2011 18:02

29-05-2016 17:01

zijn er inmiddels al ervaringen met dit merk?
Robert Blaauw
Berichten: 1
Lid geworden op: 15-06-2016 15:25

15-06-2016 15:40

Hi,

Kwalitatief ben ik er niet meer bekend maar een twee kennissen van mij hebben aankopen gedaan via de site. Beiden een buitenboordmotor. Een daarvan heeft besloten om de motor retour te sturen binnen de bedenktijd. en daar gaan ze niet meer akkoord. :evil:
Verwijzen naar de voorwaarden die ik net ff heb bekeken. Hierin worden zo ongeveer alle consumentenrechten aan de laars gelapt. Zo is er bijvoorbeeld een 65 euro handling fee bij retour zonder toestemming van Aquaparx, worden verzendkosten niet vergoed en mag retour sowieso niet als de reden iets betreft wat op de site staat. Denk dat kassa/radar hier van zou smullen :wink:
Zie ook http://www.aquaparx.eu/voorwaarden.

Hij staat 100% in zn recht maar moet nu kiezen: 200 + euro laten zitten of een advocaat inschakelen die wss ook zoiets kost. :cry:

Dus samenvatting: nooit een product gezien van hen maar denk er goed over na, want je komt er niet meer zonder gezeur vanaf.
Plaats reactie