Welke Fishfinder nodig voor een Baitliner?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jaim crooswijk
Berichten: 17
Lid geworden op: 07-08-2015 20:34
Locatie: den bosch

06-09-2015 19:15

Hallo Leden,

Even een vraagje,
Mijn man heeft een baitliner, maar nu wil ik hem een FishFinder geven, zodat hij een baitliner heeft met een fishfinder, alleen ik als vrouw zijnde heb er helemaal geen verstand van. :oops:
We hebben niet de mogelijkheid om ergens naartoe te gaan buiten Den Bosch, dus ik zal het ook niet door een bedrijf buiten Den Bosch kunnen laten inbouwen. :roll:
Weten jullie misschien welke fishfinder ik nodig heb om hem op die baitliner te kunnen installeren, en hoe we die kunnen bevestigen? :roll:

Mvg,
Roxanne.
Wie het kleine niet eerd wie het groote niet deerd
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

07-09-2015 09:44

Waar dit in Den bosch kan weet ik niet.wat ik wel kan aanraden is om geen rf15 fishfinder te laten installeren.
Je betaalt 500 euro voor een fishfinder die belachelijk slecht bereik heeft, die de bodem weergave slecht aangeeft en vaak niet eens klopt, en waarvan het beeldscherm vaak blijft hangen.
Ik zou een toslon persoonlijk aanraden.diegene zonder gps is wat goedkoper en met gps is natuurlijk de max.
Ik zou aanraden om een winkelier in Den bosch te informeren die bijvoorbeeld jouw type voerboot verkoopt.
Dan wil dit dus zeggen dat deze winkelier in contact staat met de leverancier en je via deze winkel dus het ook in laten bouwen kunt.
Johan Willemsma
Berichten: 90
Lid geworden op: 18-01-2008 11:12

08-09-2015 22:28

Neem contact op met fishfun misschien hebben hun wel een fishfinder die u zelf kunt plaatsen
Ze hebben de meeste keuze en al 10 jaar ervaring..

Toslon tf500
Alf 500
Vexilar sp200
Humminbird rf15

Voor ieder wat wils :wink:
Plaats reactie