Dynacraft voerboot doet et wel maar.......?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

29-07-2007 15:57

Goedemiddag vissers,

Ik ben sinds een week in het bezit van een voerbootje genaamd Dynacraft. Geen topspul maar het werkt.....Althans. :roll:
De accu moet 24uur geladen worden op de originele lader volgens de verkoper, zo gezegd ook zo gedaan!.
Daarnet wil ik een rondje gaan varen met et bakkie, stopt ie ermee na 7 meter. Je hoort de kracht van het motortje afnemen, herkenbaar aan het afnemende "zoem"-geluidje. Ik neem aan dat de accu niet goed is? Kapotgeladen??
De handzender doet het ook niet naar behoren naja, het LEDje op de HZ blijft rood,indicator vd batterijen vd HZ behoren GROEN te worden neem ik aan. Of ik er nieuwe Duracell's indoe of oplaadbare.

Ik snap er niks meer van!!! Het bootje wilt wel en doet het ook maar de stroomtoevoer is niet OKE. Iemand die weet wat er misgaat? :roll:
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

29-07-2007 20:59

[hoi koen een antwoord op je vraag heb ik niet maar ik kan wel een tip geven probeer hem zo snel mogelijk te verkopen aan de winkel waar je hem hebt gehaald en koop een schrijver boot en als je dat te duur vind kan je beter een 2 e handse boot van schrijver op marktplaats zoeken vaak voor 500 euro heb je er al een en die doen het altijd ik zelf heb hem ook voor 500 euro van een jongen die ik ken nou al 5 jaar en als er wat mee is je maakt een afspraak met schrijver en een uur later zit je weer in de auto terug naar huis en gemaakt super service is ook heel belangrijk vind ik en jij denk ik ook succes ermee gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

30-07-2007 08:43

punt.
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

31-07-2007 16:59

Zo heren,

Ik ben vandaag terug geweest naar de desbetreffende zaak(Mega-Fish in Roosendaal). Na enige uitleg wat de gebreken waren kreeg ik achterelkaar een nieuwe boot mee die wel werkt! :D

Goede service van de desbetreffende zaak. :wink:

Topic mag gesloten worden!
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Plaats reactie