De Zuid "Dromen"

Lars Sieben
Berichten: 106
Lid geworden op: 17-03-2010 00:45

09-06-2012 19:16

Zoals ook al in mijn eerste reactie al staat, was ik er benieuwd naar waarom iemand een foto van een dikke vis plaatst, waarop duidelijk te zien is waar de vis gevangen is. Teun heeft zijn argumenten gegeven, waarvoor dank!
Tevens heeft Teun aangegeven rekening te houden met (mijn) kritiek, nog mooier!

Ben het overigens op verschillende punten niet echt met Teun eens maar dat terzijde. Ben nog steeds van mening dat een fotootje van de vis op de mat, of van boven genomen tijdens het terugzetten (speciaal genomen voor het artikel) niks aan het artikel af zou doen.

@ Daaf: de Zuid bestaat uit verschillende sluisstukken. Mijn ervaring is dat de vis er redelijk honkvast is gedurende bepaalde periodes. Eén vis van dit gewicht is inderdaad niet zo bijzonder.. Ik weet echter ook niet over welke vis het volgende artikeltje gaat :wink:

@ Teun: ken wel een aantal kanaalvissers voor wie jouw vis een "nieuwtje" is.. ik denk dat er nog steeds erg weinig mensen weten wat er precies rond zwemt.. Ik weet zeker dat ik vissen ken, die jij niet kent en andersom.. :wink:

Gr. Lars
Gebruikersavatar
Danny Lemmen
Berichten: 9
Lid geworden op: 03-02-2006 13:23
Locatie: someren

11-06-2012 10:58

@ teun dikke proficiat en laat ze maar zwetsen, stekke pezers en plaatjes spotters zijn er overal, als je het nu bekend maakt of je er zit te vissen ofniet ze vinden het toch allemaal wel uit.
en inderdaad wij zijn al jaren bezig hier op da k*t kanaal en weten ook echt wel hoe het hier reilt en zeilt
echt newbies kan ik ons ook niet noemen als we gemiddeld 3 nachten per week maken. en dat dan al 6jaar of langer voor sommige van ons;)


Bart van den Hurk schreef:Wordt toch eens tijd om weer in mijn achtertuin te gaan vissen :wink:


hehe dan word er weer eens gevoerd:)
kunnen we dalijk met zn allen een artikeltje schrijven over hoeveel 30ers, 40ers en misschien wel 50ers straks zitten.
yeah dat word nog spannend.
come on Bartje;) lang geleden geweest dat je hier viste;)


maar kom op mannen effe on topic je kan beter gaan vissen en je stek bezet gaan houden heb je ook geen last van dat er iemand anders kan zitten dan al dat gebakkes hier
de vorige x bij een artikeltje van rik ging het ook al nergens over ik dacht dat we deden vissen en niet boxershorts deden ruilen/verkopen;)
by the way ze zitten wel goed rik;)

Groetjes Danny
Als de vis daar niet zit, Zalde hum daar ook nie vangen
Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

11-06-2012 11:12

dus je vind dat het nergens over gaat ?
Gebruikersavatar
Danny Lemmen
Berichten: 9
Lid geworden op: 03-02-2006 13:23
Locatie: someren

12-06-2012 09:03

jah idd ik heb hier al zoveel vissers zien komen en gaan maar zodra ze 10 sesie's blanken zijn ze weg.
ze denken allemaal ooh dat is zo gebeurd. en velen komen van een koude kermis thuis.

en hoeveel mensen zullen nu van heine en verre komen omdat er krek 1 veertiger zit hier in de buurt.
niet veel denk ik zo, ze zullen wel gek zijn.
Als de vis daar niet zit, Zalde hum daar ook nie vangen
Roy Tinnemans2
Berichten: 6
Lid geworden op: 30-04-2012 09:42

13-06-2012 23:28

Lars Sieben schreef:Zoals ook al in mijn eerste reactie al staat, was ik er benieuwd naar waarom iemand een foto van een dikke vis plaatst, waarop duidelijk te zien is waar de vis gevangen is. Teun heeft zijn argumenten gegeven, waarvoor dank!
Tevens heeft Teun aangegeven rekening te houden met (mijn) kritiek, nog mooier!

Ben het overigens op verschillende punten niet echt met Teun eens maar dat terzijde. Ben nog steeds van mening dat een fotootje van de vis op de mat, of van boven genomen tijdens het terugzetten (speciaal genomen voor het artikel) niks aan het artikel af zou doen.

@ Daaf: de Zuid bestaat uit verschillende sluisstukken. Mijn ervaring is dat de vis er redelijk honkvast is gedurende bepaalde periodes. Eén vis van dit gewicht is inderdaad niet zo bijzonder.. Ik weet echter ook niet over welke vis het volgende artikeltje gaat :wink:

@ Teun: ken wel een aantal kanaalvissers voor wie jouw vis een "nieuwtje" is.. ik denk dat er nog steeds erg weinig mensen weten wat er precies rond zwemt.. Ik weet zeker dat ik vissen ken, die jij niet kent en andersom.. :wink:

Gr. Lars



Ik Denk als ik een stek aan het lopen heb,dan zet ik lekker alles op het forum!zelf een filmpje waar ik mij lijn uit gooi!Als je het goed vindt?en het kanaal is en blijft niet van bepaalde mensen voorbeeld:ik zit ergens te voeren er komen mensne op mijn stek zitten,ik denk dan ja pech gehad dan gaan we dan maar ergens instant een nachtje Klappe!Teun Dikke Proficat met die 40er en een Schon verhaaltje!Houde Tot op De Kanaal Maat
Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

14-06-2012 21:48

Tja........, vissers en vissers. Zinloos
rob waasdorp
Berichten: 71
Lid geworden op: 23-05-2012 18:55
Locatie: deurne / zeilberg

28-03-2013 17:02

weet iemand waar je deze artikelen nog kunt lezen?
want ik kan ze nergens meer vinden