Carp zwolle

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dave van Haaren
Berichten: 9
Lid geworden op: 15-02-2012 23:39
Locatie: schiedam
Contacteer:

18-02-2012 22:04

Carp Zwolle 2012.

Om op tijd op de beurs te zijn moest ik op deze koude dag om 6 uur opstaan. Pro Rail had zijn zaakjes goed geregeld met de sneeuw, nog nooit zoveel vertragingen meegemaakt !!! Om 11 uur was ik dan eindelijk op de beurs. Met vier hallen vol met stands uit negen verschillende landen is dit de grootste karperbeurs van Europa. De meer dan honderd deelnemende bedrijven doen er alles aan om op te vallen.

Na een paar bakken koffie kon de inspectieronde beginnen ,want ik wil alles weten over de laatste ontwikkelingen op karpergebied. Eerst op zoek naar Alijn Danau om mijn favoriete boek 'Karperblues' door hem te laten signeren. Ook aanwezig was Piet vogel van Rigsolutions.

Hij presenteerde qua onderlijn-materiaal onder andere Free-Fall onderlijn materiaal. Een goeie vervanging voor leadcore leaders omdat die op veel wateren verboden zijn. Trakker heef een nieuwe tent op de markt gebracht; de Armo Tempest Air, een iets kleinere en lichtere versie van de Tempest, gemaakt van Aquatex materiaal. Korda had weer een hoop producten om van te smullen en ik heb hun nieuwste dvd laten signeren door Danny Fairbrass.

Er waren veel voerboten aanwezig en dat vond ik nogal overdreven. Het was druk en er was bier dus werd het steeds gezelliger. De beurs was een grote inspiratie voor en zo zag ik de biggen al in mijn net belanden. Ik weet zeker dat ik bij de eerste temperatuur stijgingen aan de waterkant te vinden ben!! Al met al een zeer geslaagde beurs, see you next time.
Onmogelijk heden op het kruispunt van mijn magnifieke onmogelijkheden..
Plaats reactie