Artikel Shake it - Martin Post

Plaats reactie
Arend Termorshuizen
Berichten: 260
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

19-04-2011 12:43

Martin ik weet niet of je vaak op dit board zit. Prima stuk, maar ik ben bang dat de getoonde haak op de foto's (nailer of bent hook) vaak fout gebruikt gaat worden in de praktijk. Moet m.i. gevist worden met een heel korte onderlijn. Zo niet dan wil ik de bekken van de vis niet zien. Zeker nu de watertemperaturen oplopen. Ik zou zeggen: korter dan 10 cm.
Stuur evt. ff een PB met je mailadres.

Groet,

Arend
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

19-04-2011 14:13

info@pb-products.com

Ga je hem wel op bereiken
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

19-04-2011 20:13

Ja dat vond ik ook al, poste dat ergens al eerder ook.
Ik weet zeker dat hij dit niet zo bedoeld heeft maar het is gewoon in het artikel geslopen.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Martin Post
Berichten: 397
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Franeker

19-04-2011 23:13

Hoi Arend,

Wat is je vraag precies, of moet ik het interpreteren als opmerking? Prima natuurlijk en daarmee ben ik het helemaal eens.
Zoals Jeroen al aangeeft is het iets waar ik verder niet echt over heb nagedacht. Toen ik deze serie maakte lag er een pakje No Escape Longshanks boven in mijn tacklebox. Het is immers een prima haak die ik graag gebruik in de winter. Pure gemakzucht dus, of luiheid..:) Een betere smoes kan ik niet bedenken..:)

Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik niet altijd alles kan en wil nuanceren betreffende visveiligheid. Natuurlijk is er zoiets als een voorbeeldfunctie en die probeer ik ook zo goed mogelijk in te vullen middels lezingen, artikelen etc. Maar volgens mij zit de lezer niet altijd te wachten op allerlei nuances. Over de lengte van een rig met deze haak heb ik volgens mij anderhalf jaar geleden als eens iets geschreven, ook in relatie tot visveiligheid, dus dan is het voor mij wel klaar. Het is een lastige spagaat voor zowel redactie als auteur en iedereen moet die keuze voor zichzelf maken, maar de bladen staan inmiddels al bomvol en veel ruimte gaat Franklin me echt niet geven ben ik bang..:)

Via het mailadres wat Bart-Jaap heeft gegeven kan iedereen overigens vragen stellen over van alles en nog wat, dus voel je vrij om dat te doen. Ik of 1 van de andere jongens zal dan zo snel mogelijk reageren.

Fijne avond nog.

Groetjes Martin
Plaats reactie