Artikel: Dag-licht-gewicht door Piet Vogel

Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

20-01-2005 18:55

Piet,
In jouw verhaal o.a. onderstaande zin:
"Op mijn onderlijnen zit geen wartel want die zit al opgesloten in de Loc Jaw safety clip (die heb ik in mijn vorige artikel al ruim beschreven) maar ze hebben aan het uiteinde een lusje."

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar dit artikel...copietje voor dit board mogelijk? (Ben geen lid van de VKB)
gr
Hans
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

20-01-2005 19:47

Hans
Ik heb met Bertil afgesproken dat hij al het materiaal mag gebruiken dat geplaatst is in het VBK magazine. Dus zal snel contact met hem opnemen om het te regelen. Ben ook van plan om een nieuw artikel te schrijven voor KWO maar dat laat nog wel een maandje op zich wachten. Heb net een groot artikel vaan De Karperwereld geschreven over het bootvissen dat moet ik nog even goed nazien en dan begin ik al weer aan een stuk voor het VBK. met andere woorden verlopig ben ik druk!
Groetjes Piet
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

20-01-2005 21:03

Piet...dat is toch harstikke mooi dat wij jou artikelen voor het VBK hier terug kunnen lezen.....we zijn hier snel tevreden hoor :D
Gouwe gozer die Piet!
gr
Hans
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

21-01-2005 14:12

Piet,

Zeer goed artikel hoor! :wink: :)
Wat je aan het begin beschrijft, dat ken ik ik zeer goed! Ik was het gezeul
met vele materialen ook zat, ik heb alles drastisch beperkt tot het hoog no-
dige. Ik zag er al tegen op, om te gaan....dat kan niet de bedoeling zijn....!

groetjes Benny
nico simonides
Berichten: 1
Lid geworden op: 21-01-2005 14:54

21-01-2005 15:06

Klasse Artikel Piet
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

22-01-2005 07:46

Mooi artikel Piet!
Kon me er helemaal in vinden, juist omdat ik de afgelopen 2 jaar ook zo veel mogelijk mijn spullen probeer te beperken.
Ik kom alleen nog niet van die verdomd zware foedraal af.
Vissend vanaf een roei boot, heb ik mijn grote Trakker plu nodig om me tegen het weer te beschermen.
2 steunen van 8 meter lang (ingeschoven 4) om mijn buzzerbars op te draaien (ik vis de hengels buiten de boot).
Dan de schepnet, 3 hengels (vis met 2 maar voor kansen die langskomen in de zin van pennen of oppervlakte....), werppijpen, voerschepje en stormpalen.
Ik ben een tijdje terug wel afgestapt van al die hoesjes :wink: maar moet wel bekennen dat er ineens meer gebruikerssporen zitten op mijn materiaal.
Maar ach, all in the game vind ik.

Ik ben goed om me heen aan het kijken voor een goeie kajuit boot.
Dit jaar nog wil ik hem hebben, hopelijk net voor de zomer zijn intrede doet.
Dus ik kijk uit naar je artikel in De Karperwereld.

Vr.gr.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#