Vissen bij Landal Nieuwvliet bad

Plaats reactie
maarten heezen
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-05-2017 11:57

24-05-2017 12:17

Aangezien ik tijdens een vakantie graag een visje probeer te vangen en mijn vrouw en dochter ook mee gaan (willen :wink: ) zoek ik altijd een park waar voorzieningen zijn die aan al onze criteria voldoen.
De parken die ik al heb gehad:
-Makkum-weining vis
-Emmen (parc Sandur)-bij de huisjes wel wat witvis, niet echt top
-Biddinghuizen(waterpark veluwemeer)- kleine witvis
-Bruinisse (aquadelta)-zeer veel kleine karpers gevangen.
en nog wel een stel waar het vissen niet echt bijzonder was.

De eisen:
-aan het huis kunnen vissen!!!!!
-zwembad in het park
-luxe huisje (mag best na flink gewerkt te hebben)

Nu vond ik bij Landal het park Nieuwvliet-bad, met een vijver in het park. Volgens Landal zit hier 'zeker' vis, waaronder graskarpers.

Heeft iemand hier ooit gevist?? Via de zoekfunctie kon ik niks vinden.

Andere opties zijn ook welkom!
Arno van Beek
Berichten: 810
Lid geworden op: 30-11-2014 19:04
Locatie: Drenthe

31-05-2017 23:37

Ik ben op bijna alle landal parken geweest, als ik 1 ding geleerd heb is dat je op bijna alle parken er niet naar toe hoeft te gaan om op karper te vissen.

Dat ze aangeven dat hier wat graskarper zit is niet omdat ze deze uitzetten voor vissers maar puur om te besparen op onderhoudskosten (ze vreten het mooi schoon) .

Ze adverteren wel met vis mogelijkheden bij landal maar je moet echt blij zijn als er wat zit, er is namelijk geen actief visbeheer en er wordt ook geen geld aan besteed.

De vakantie parken waar je wel vis kan vangen zijn meestal zwaar gedateerd, de huisjes in ieder geval wel.

Iedereen wil maar vanuit zijn huisje vis vangen, op de parken waar dit kan en vis zit heerst zware negatieve conditionering omdat de vissen zo goed als het hele jaar zwaar belaagd worden.

Heel veel vissers (de meeste) blanken daar dan ook.

Als je toch perse naar landal wil dan is dit https://www.landal.nl/parken/de-reeuwijkse-plassen het park waar je de meeste kans hebt om mooie vissen te vangen.
Plaats reactie