Camper strak aan het water

Plaats reactie
Theo Simonse
Berichten: 1
Lid geworden op: 01-05-2016 11:29

01-05-2016 11:57

In september hebben we 2 weken vrij en willen we op vakantie gaan, ik hen me vrouw overtuigt om een mooi meer op te zoeken waar we lekker met de camper kunnen staan! Maar hen nog niks gevonden.

Wie heeft er een idee?? Het land maakt ons niet uit!

We willen graag met de camper strak aan een meer staan.
Het gaat er om dat we savonds lekker voor de camper kunnen zitten aan het meer.
Me vrouw achter een boek en ik achter de hengels.

Het liefst geen 100de meters uit de kant vissen maar lekker me hengels uitgooien en savond relaxen.
Ik hoef niet perse bakken van karpers te vangen (mag natuurlijk wel)

Kort om een mooie sfeervolle plek waar we heerlijk kunnen zitten en van ons af kunnen kijken de natuur in.

Het liefst rond de 1000km vanaf Amsterdam.

Ik hoor graag van jullie!!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

28-05-2016 00:56

Ik meen dat dit op salagou mogelijk moet zijn, maar durf site niet 100 % te bevestigen.
Ludo Fermont
Berichten: 3
Lid geworden op: 24-05-2011 18:02

29-05-2016 20:06

Is een camping aan rivier de lot niet iets? prachtige omgeving en schitterend water. Naast karper ook leuk om met een iets lichtere stok op barbeel te gaan.
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

02-06-2016 20:30

camping lac blue, meer van annecy, plaats 801, 501, 601. Ben er zelf ook geweest met de camper. Als je aardig doet tegen de nederlandse vrouw, die in het restaurant werkt, kun je zelf je freezers in de vriezer kwijt. 30 kg bollen van te voren opsturen is ook geen probleem. Dikke vis genoeg. PB maar voor meer stekinfomatie en foto's. Zwembad is prima. Camping niet te groot. Genoeg activiteiten zoals bezoekje montblanc, paragliden, wandeltochten en rondom het meer is een fietspad. Ook zal er vast wel een verdwaalde kasteel zijn in de buurt om te bezoeken. Op de camping is een goede supermarkt. In nabijgelegen dorpje, op 10 minuten fietsafstand, is een grote supermarkt. Naast de camping ligt een bootverhuur. Na een beetje pingelen, we blijven hollanders, huur je voor 75 euro een halve bayliner en vaar je effe (1 uur) naar Annecy.

Ik zeg: beter dan dit heb ik nog niet aangetroffen.

1 ding: je moet wel geluk hebben om in dat immense meer nabij de camping karper te treffen. Ik ben er drie keer geweest, 2x geluk, 1x niet. Zou geen blinkend spul meenemen tijdens het snorkelen. Geloof mij: niet lollig als je zo'n immense snoek op 5 meter afstand jouw aandacht heeft.

Op de terugweg kun je stoppen op de camperplaats in charleville mezier. Camperplaats ligt aan de maas (la meuse) Of je zou nog naar het meer van autunn kunnen gaan. Ook een camperplaats straks aan het meer met de mac op loopafstand. Mocht je via duitsland rijden kijk dat eens bij Koln. Ligt een mooie landtong, waarop een camperplaats is, ik meen dat het de rijn was die daar langs loopt.

oh ja, ik zag laatst deze site http://www.vissenmetdecamper.nl/foto-pagina/. Ook leuk bedacht.

Succes naamgenoot. Laat even weten wat het geworden is. Dat zou ik wel aardig vinden.
Plaats reactie