Landal waterpark veluwemeer

Plaats reactie
Arno van Beek
Berichten: 810
Lid geworden op: 30-11-2014 19:04
Locatie: Drenthe

18-01-2016 15:40

Ik ga in in april/mei naar dit park en ik vroeg me af of er op het parkwater zelf ook karpers zitten.

Ik weet dat ik ook aan het veluwemeer kan gaan zitten (wat ik ook zal gaan doen) maar het zou leuk zijn als ik ook achter het huisje de hengels kan uitgooien :)

Is iemand hier al geweest en zo ja wat was de ervaring?
Martijn van Drie.
Berichten: 7
Lid geworden op: 05-05-2015 14:19

18-01-2016 22:19

Beste Arno, Ik ben er vorig jaar een weekendje geweest. De vrijdagavond gelijk een karper de zaterdagochtend vroeg drie stuks max tien pond en verder helemaal niks meer. De zaterdagmiddag/avond zondag helemaal niks geen stootje. Er zitten hele grote aalscholvers die hebben alle witvis opgegeten echt zonde want het is een leuk park. Mvg Martijn
Arno van Beek
Berichten: 810
Lid geworden op: 30-11-2014 19:04
Locatie: Drenthe

18-01-2016 23:57

Bedankt voor je antwoord, er zitten dus in ieder geval wat karpers op het parkwater :)

Aangezien ik met mijn gezin ben zal mijn vistijd beperkt zijn en zal ik maar een paar keer een paar uurtjes naar het veluwemeer kunnen.
Het is dan wel leuk dat ik de hengels achter het huisje kan uitgooien, als de beetmelders dan afgaan dan kan de kleine ook mooi kijken :)
Arno van Beek
Berichten: 810
Lid geworden op: 30-11-2014 19:04
Locatie: Drenthe

09-05-2016 00:32

Ben er net een week geweest en ik kan het door jouw beschrevene beamen, er zit een erg klein karper bestand.
Denk dat je de vissen op 1 hand kan tellen, op het moment dat je die vissen eindelijk haakt is het daarna meteen voor dagen afgelopen.

Ook voor witvissers is er niet veel te beleven aangezien er zo goed als geen witvis zit (aalscholvers)

99% van de vissers (jong en oud) vingen helemaal niets!

Zonde inderdaad want het zou zo'n mooi viswater kunnen zijn met een beter beheer.

Om te karperen is er eigenlijk maar 1 Landal park redelijk (in NL) en dit is Domein de Schatberg.

Ben bij de meeste Landal parken geweest maar als je ook graag wil vissen dan kun je beter niet bij Landal boeken.
Plaats reactie