Huttenheugte

Plaats reactie
eumir teterissa
Berichten: 276
Lid geworden op: 30-08-2005 08:40

20-02-2008 17:39

Boys,

Ik ga met de kleine en vrouw waarschijnlijk naar cparcs de huttenheugte. Nu zijn daar al wel eerdere postings over geweest, maar het blijft desondanks onduidelijk of daar wel vis op zit.
Misschien weet iemand toch of daar uberhaupt ooit karper op is uitgezet, anders kan ik net zo goed mijn spullen thuislaten. Scheelt me behoorlijk met inpakken dan en ik zit dan niet als een peppie of kokkie naar een water te staren waar niks in zit...

Ik hoef voor de duidelijkheid geen gewichten etc. te weten, als ik maar weet of er uberhaupt karper op zit.
Dat er dan weinig op zitten, des te leuker.

Schroom niet te antwoorden ;)
harald bremmer
Berichten: 133
Lid geworden op: 26-11-2007 13:54
Locatie: Groningen

20-02-2008 20:18

het schijnt dat er karpers zwemmen. Ben er eerder ook wel eens geweest maar heb er zelf geen spoor van karper gezien. Heb alleen rond de grote put geken. Op de kleine plas zou wat ik begrepen heb meer zwemmen. Kan je verder geen info geven.

Er zit in de grote plas wel ontiegelijk veel brasem!

succes.
Gebruikersavatar
arjan teunis
Berichten: 187
Lid geworden op: 24-09-2005 23:38
Locatie: twente

21-02-2008 19:47

Eumir, ik zou de karperspullen maar thuis laten.
Ik ben er een poos aan het werk geweest en heb het een paar keer geprobeerd met een paar dagen voorvoeren en al maar geen teken van karper.
Ik heb verschillende mensen gesproken daar op het park maar ze zeiden allen dat er geen karper zit.
Brasem zit er inderdaad wel genoeg.
Later is een vriend van mij nog naar de huttenheugte geweest en die wist wel kleine karpertjes van een cm of 30 te vangen met de vaste stok in de kleine vijver.
In de kleine vijver heb ik zelf nooit gevist.
Als je toch gaat veel plezier want het park op zich is wel de moeite waard.

Gr Arjan.
doe maar normaal we doen al gek genoeg.
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

22-02-2008 14:07

Zwemt wel degelijk karper, 2 jaar terug ben ik er geweest. We hadden een huisje aan het water, had zelf alleen een spinhengeltje mee. Er zwom voordurend een dikke koi rond, zeker wel 90 cm. Deze hapte helaas niet op de korst. Denk dat er wel meer karpers zullen zwemmen, lijkt me stug als dit niet zo is :wink:
Mvg, Janieck
Wiljo van Eerden
Berichten: 251
Lid geworden op: 11-12-2006 16:38
Locatie: achterhoek

22-02-2008 18:36

Lijkt me des te duidelijker worden dat er geen karper zit. Zo'n koi bevestigt alleen maar dat er iemand een keer een koi in gegooid heeft, zegt niks over een daadwerkelijk karper bestand. Gezien eerdere postings en topics lijkt me de grote vijver karperloos. Zal nog wel eens posten later, een vriend van me gaat er ook heen deze zomer met zijn hengels.

Gr
Gewoon doen..........8)
Gebruikersavatar
martin trip
Berichten: 84
Lid geworden op: 13-08-2007 20:09

13-03-2008 14:21

zit wel snoek kammeraad van mij heeft daar 2 snoeken gevangen van ongeveer 80cm en nog een baars
je kunt een spin hengel mee nemen. :wink:

martin
rick streutker
Berichten: 4
Lid geworden op: 11-07-2008 18:05

11-07-2008 18:21

er zit wel degelijk karper op de grote plas,ik heb in 2006 twee nachten gezeten had een huisje gehuurd op de flank van de plas bij een uitloper van eeen sloot (weet zo het nummer niet meer) heb er zeven vissen gevangen van 18 tot 26 pond.
ik zat met drie hengels te vissen en heb ze allemaal gevangen op 1 hengel met een combi van tijgernoten en gebrande noot boilies van (atractor range) zo,n 10 meter uit de kant voor het riet langs. mooie onbeschadigde vissen met de vechtlust die een karper hoort te hebben. groeten rick
Plaats reactie