familie vakantie Tsjechië (ik wil vissen :) )

Plaats reactie
Wiljo van Eerden
Berichten: 251
Lid geworden op: 11-12-2006 16:38
Locatie: achterhoek

25-02-2007 12:34

Hoi, we gaan dit jaar naar Tsjechië en uiteraard gaan mijn hengels mee. We gaan rondtrekken, dus bepaalde wateren hoef ik niet te weten, gooi gewoon mijn hengels uit daar waar mijn ouders besluiten te gaan camperen. Maar ben eigenlijk nieuwsgierig naar vispapieren daar, hoe zit dat? En kan ik als ik papieren heb rustig mijn oval opzetten om te blijven zitten snachts of krijg je dan mot met brute balkan bikkels die je zooi willen jatten? Mocht iemand ervaring hebben laat maar horen!! Ben ondertussen zelf nog aan het zoeken geweest maar het enige wat ik kan vinden is visvakantie naar één specifieke locatie. Zodra je boekt wordt alles geregeld dus daar wordt je ook niet veel wijzer van. Ben benieuwd!

Groetjes Wiljo
Gewoon doen..........8)
Luc Belterman

25-02-2007 13:20

Wiljo , ik weet niks van die vergunningen maar ik ben er 4 jaar op vakantie geweest het kan der allemaal smerig uitzien maar die mensen daar zijn echt top :wink: :D , ik weet haast wel ckers dat je geen last van die kerels daar kunt hebben

mvg luc !
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

27-02-2007 18:35

wiljo als je een huisje huurt moet je de eigenaar vragen voor de papieren bij mij lagen ze klaar bij aankomst. wie weet doet de camping eigenaar dit ook als je voor een camping kiest. met nacht vissen moet je toch uitkijken ikben zelf geen politie tegengekomen maar ben hier toch voorzichtig mee geweest. we hebben wel nacht gevist en voelde me veilig dat wel.

een ding moet ik je wel vertellen erger je niet te veel als er een andere visser over je lijn heen gooit want als ze je zien vissen komen ze rustig naast je zitten. en als ze dan wat vangen gaat alles mee naar huis.

succes
Als je er maar vertrouwen in hebt.
michael aan't goor
Berichten: 56
Lid geworden op: 25-08-2005 22:54
Locatie: lelystad

01-04-2007 18:07

hoi

je mag in tjechie niet nachtvissen
als je gepakt word kan je daar celstraf krijgen zijn heel streng daar
elk water heeft een nr die moet je op je vergunning zetten en de datum wanneer je gevist heb dit omdat ze de vis mee nemen voor consumtie
ik weet het want een oude collega woond in tjechie
je mag 2 karpers mee nemen naar huis maar dan moet je wel stoppen met vissen
ik zou lekker overdag gaan vissen daar weet je zeker dat je geen problemen krijgt


groeten michael
Wiljo van Eerden
Berichten: 251
Lid geworden op: 11-12-2006 16:38
Locatie: achterhoek

21-07-2007 20:06

Hoi, maandag gaat het gebeuren, we rijden naar Tsjechië!!! Heb alles afgezocht maar heb geen concrete informatie kunnen vinden, alleen dat je een staatsdocument nodig hebt( te koop bij gemeente) + de lokale vergunning welke vaak ter plekke verkrijgbaar zijn.
Heb geen informatie kunnen vinden over nacht vissen, dus heb de stretcher maar gewoon ingepakt dan hoop ik maar dat ze daar een beetje duits kunnen. In elk geval bedankt! Heb verder niet gereageerd tussen door omdat ik bijzonder weinig tijd had maar heb de informatie wel gebruikt om verder te zoeken.

Mochten er nog mensen informatie hebben, post maar raak, alles welkom.

gr Wiljo
Gewoon doen..........8)
Gebruikersavatar
Henk Robben
Berichten: 165
Lid geworden op: 12-12-2006 13:54
Locatie: uut Grunn. (Stadskanaal)

21-07-2007 22:23

Hoi, Wiljo. Een paar jaar geleden heb ik gevist in het Lipno meer. Geen karper gevangen, wel veel witvis. Nachtvissen is volgens mij verboden, Een vergunning kan je kopen bij een plaatselijke hengelsport zaak. Schrik niet van de prijs !!

Groetjes Henk.
Wie vissen in de bomen ziet, vindt de hemel in het water.
Gebruikersavatar
erwin nederlof
Berichten: 38
Lid geworden op: 07-05-2007 21:12
Locatie: papendrecht

29-07-2007 21:52

huh geen vis gevangen henk? ik ben regelmatig naar het lipno meer geweest en met succes! we zaten dan bij het plaatsje Frymburg. ben er tot nu toe 3x geweest 1e keer een week en had 20 vissen. ik had toen nog geen diepte meter. zwaarste 15 pond. 2e keer weer 1 week. aantal weet ik niet presies meer het was ergens in de 30 vissen. dit keer met dieptemeter, zwaarste 28 pond. de 3e keer, in 2 weken 105 vissen! maar niet zwaarder dan 18 pond gevangen. je heb daar echt een dieptemeter nodig. en er zit onwijs veel kleine vis van 6 tot 12 pond. groetjes erwin.
Kelvin Armstron
Berichten: 1
Lid geworden op: 21-03-2013 12:45

21-03-2013 12:51

Ik hou van mijn familie of voor mij, het is echt zo belangrijk dat mijn familie altijd is mij, wanneer is het een vakantie of ander ding .. Ik ga altijd met mijn familie .... Vorig jaar waren we ook een reis georganiseerd en het is echt zo diificult voor mij om uit te leggen dat wat een grote dingen of leuke we moeten doen ..
__________________________________________________________________

klik hier voor meer informatie: -costa brava | costa blanca
ron cuyten
Berichten: 986
Lid geworden op: 09-05-2003 02:00
Locatie: Hellevoetsluis

21-03-2013 16:12

JA toch?! Niet dan?!
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

25-03-2013 16:04

Google Translate werkt ook niet altijd even goed 8)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Hugo Lammers
Berichten: 499
Lid geworden op: 31-05-2012 16:05
Locatie: Onder de burg

25-03-2013 16:14

Weet iemand wat die Kelvin wil ?

Zit die wel op het goede forum vraag ik mij af ?
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
Plaats reactie