Anglars-Juillac (LOT)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Theo Nieuwenhuijsen
Berichten: 379
Lid geworden op: 03-10-2002 02:00

07-09-2006 15:11

In dit dorpje ligt de volgende camping: Floiras. Familiecampinkje met ongeveer 25 plaatsen en allemaal grenzend aan de Lot. Vanuit je tent of caravan kun je daar meteen vissen. Ook op meerval. De camoping ligt vsanuit Cahors aan de A20 ongeveer 25 kilometer naar het westen. Buiten de echte vakantietijd makkelijk in een dag te berijden. Voor meer info:

http://www.campingfloiras.com/index.html

Wanneer de link niet is toegestaan moet en mod herm maar weggooien. Ijn datr geval moet worden gegoogeld op: Floiras + camping.

Overigens na vijf jaar vergeefs mijn hengels te hebben meegenomen, had ik ze dit jaar thuisgelaten. Had ik maar geweten waar ik dit jaar terecht kwam. Het leermoment van deze vakantie: laat nooit je hengels thuis. :oops: [/img]
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????
Gebruikersavatar
Arjen Verleun
Berichten: 164
Lid geworden op: 04-01-2004 21:58
Locatie: Delft

10-09-2006 16:35

Wat is er gebeurt dan Theo? Je maakt mij benieuwd :wink:
Gebruikersavatar
Theo Nieuwenhuijsen
Berichten: 379
Lid geworden op: 03-10-2002 02:00

26-01-2007 13:16

Arjan Verleun schreef:Wat is er gebeurt dan Theo? Je maakt mij benieuwd :wink:


Sorry, door omstandigheden nu meer tijd om te antwoorden. Zie hem nu ook pas. Er is dus niets bijzonders gebeurd. Het ergste was dat mijn vrouw bij het inladen nog zei: Joh, neem je hengels mee. Dat heb ik nog wel een paar keer moeten horen, tijdens en na de vakantie. LOL
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????
olaf stoel
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-06-2016 17:03

28-06-2016 17:12

Ik ga deze zoemer 2 weken naar Camping Floiras. Ik heb eerder op de lot gevist (stroomafwaarts). Ik ben benieuwd of iemand nog tips heeft voor het vissen op karper en eventueel meerval vanaf deze camping.

Groet, Olaf.
Plaats reactie