Maak kennis met Jan-Willem Kroon

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mathieu de Witte
Berichten: 739
Lid geworden op: 25-02-2005 14:14
Locatie: 's-Gravenpolder

05-08-2007 13:38

Leuk stukje Jan-Willem!

Misschien zie ik je nog wel een keer aan de waterkant, neem ik van de keer foto's uit Zeeland mee :lol:

Hebben jij en Vaal ook wat om naar te kijken 8)

Greetz,

De zeeuw Mathieu
Volg The Carp Brothers Incorporated op facebook! --> Link

Carp Brothers Incorporated the movie! : http://youtu.be/paFsduV61_E
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

05-08-2007 18:58

Leuk stukje JW!
Jan-Willem Kroon
Berichten: 399
Lid geworden op: 28-11-2005 19:19
Locatie: Hardinxveld

06-08-2007 10:16

Dankjewel mensen! :)

En ik zie je vast nog wel een keer Mathieu! Foto's zijn altijd leuk. Vaal vroeg pas trouwens of ik een keer mee ga naar zeeland. Volgende week krijg ik mijn auto, dus dan kan dat misschien wel een keer he. :D

Groeten JW
Run to the water.....
Jan-Willem Kroon
Berichten: 399
Lid geworden op: 28-11-2005 19:19
Locatie: Hardinxveld

06-08-2007 10:33

Ik ben zaterdag trouwens terug gekomen van 4 nachten riviervissen...
Was 1 grote desillusie. :-? Vééél te druk met pleziervaart. We zaten net toen een zeilboot 3 van de 4 lijnen kapot voer. En elke keer maakten jetski's het bijna onmogelijk om de lijnen normaal uit te varen. Ook werden we gek van de boten die gewoon een paar meter naast je aan willen leggen.
Vrijdagavond waren we het zat! Een boot gooide zijn anker ongeveer boven op mijn stek. Ik stond nog met mijn hengel te zwaaien maar die maloten deden net of ze blind waren... Het gevolg laat zich al raden. Gescheld en ruzie. :(
We hebben die nacht nog doorgevist. Bijna de hele nacht werden we wakker gehouden door gelal, gebrul, gezang en harde muziek die van alle kanten te horen was.

En heel soms, tijdens één van de schaarse stille momenten, hoorden we het gelukkig toch! De vertrouwde geluiden van de natuur... Een roepende uil, een schreeuwende waterral, een blaffende ree. Ook zagen we verschillende keren een ree. En zelfs tot twee keer toe een bever! Al deze dieren proberen zo goed als het gaat hun normale leventje voort te zetten. Ik heb RESPECT voor die dieren, echt waar! Zij kunnen niet vluchten, moeten er maar het beste van zien te maken. Wij zijn wel gevlucht en we gaan NOOIT MEER met zulk mooi weer met de boot vissen.
We wachten weer op de betere tijden, als de rust weergekeerd is. Dan gaan we weer terug naar 'Het Paradijs'. Nu was het niet te doen! Om volgens Matthijs te spreken 'Het lijkt Sodom en Gomorra wel!'

Oja, toen we terug voeren kwamen we nog veel meer van die malloten tegen. Gasten die om 11 uur 's ochtends met een fles sterke drank aan de mond de rivier op varen. Succes gasten, veel plezier maar he! :cry: :evil:
Run to the water.....
Gebruikersavatar
Frank bosman
Berichten: 1607
Lid geworden op: 12-03-2002 01:00
Locatie: Varsseveld

08-08-2007 10:26

Leuk stuk Jan Willem! Nog gefeliciteerd met je baan "collega" :wink:
beetje bij beetje
Jan-Willem Kroon
Berichten: 399
Lid geworden op: 28-11-2005 19:19
Locatie: Hardinxveld

08-08-2007 10:47

Bedankt Frank! :D Ik begin 20 augustus, dus dan zie ik je wel weer eens.
Run to the water.....
Gebruikersavatar
Frank bosman
Berichten: 1607
Lid geworden op: 12-03-2002 01:00
Locatie: Varsseveld

09-08-2007 13:06

Dat komt goed uit want ik begin de 21ste weer 8)

Groeten
beetje bij beetje
Plaats reactie