Vismaat Nijmegen

Plaats reactie
Richard Peeters
Berichten: 3
Lid geworden op: 07-06-2016 10:10
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

23-04-2019 13:28

Hallo allemaal, ik ben Richard uit Nijmegen en op zoek naar een karper vismaat uit de regio Nijmegen.
Na zo’n 12 jaar vissen ben ik alles weer aan het verzamelen. Op een paar kleine dingen na ben ik helemaal compleet om er tegenaan te gaan. Voor zowel de korte tot middellange afstand als voor het penvissen.
Zelf ben ik 49 jaar en in bezit van auto(otje) en viskar.
Leeftijd vind ik onbelangrijk dus laten we zeggen dat ik een vismaat van ongeveer 30 tot 60 jaar.

Omdat ik geen ervaring heb met voerboten, dieptemeters/Deeper zou het fijn zijn als ik hierover van jou kan leren. Heb je die zelf niet dan is dat geen probleem, dan kunnen we dat misschien samen een keer uitvogelen.
Van mij kan je leren over het vissen op Snoekbaars, Baars en Snoek.
Maar het allerbelangrijkste is samen voorwerk doen en samen voorvoeren zodat er meer tijd overblijft om te vissen en het verhogen van de resultaten door doelgerichter te vissen.

Ik vraag alleen een beetje discretie. In het verleden heb ik met iemand een voerstek gemaakt en toen ging mijn vismaat er met een familielid vissen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Samen uit, samen thuis.
Verder ben ik niet iemand die lange sessies doet. Ik heb een fulltime baan.
Een keer een nacht doorhalen is prima maar dat zal geen gewoonte worden. Ik pak liever de juiste uurtjes i.p.v. blank marathons houden.
Verder vis ik met kwalitatief best goed materiaal maar zonder boot en zonder tent (hooguit een oval) en ruim ik alles op na het vissen (en vaak ook nog troep van anderen).
Netheid vraag ik dus ook van mijn vismaat. Want de zorg voor de natuur en de vis vind ik heel belangrijk!

Dus….kom je uit de regio Nijmegen en zoek je ook een (eveneens betrouwbare) vismaat om samen de resultaten te verbeteren….dan laat het me snel weten, b.v.d.
Plaats reactie