Vismaat omg Dordrecht

Plaats reactie
dave verbeek
Berichten: 41
Lid geworden op: 05-06-2010 20:18
Locatie: Dordrecht

12-02-2018 07:06

Hey ik ben Dave 34 jaar en na een paar jaar het vissen op een lager pitje te hebben gezet ben ik er weer klaar voor.
Mijn visserij bestaat uit vissen op mijn thuis wateren statisch en met de pen met af en toe eens een uitstapje richting frankrijk.
Ik ben een add'er en karper vissen trigger dat op alle punten dat moet je wel aan kunnen.
In de meeste gevallen wil het zeggen dat ik alles op de proef stel, waarom doe je dat? Werk dat ook echt zoals je zeg.
Verder kan mijn gedachten volledig opgenomen worden door het vissen waar door ik niet altijd de volle aandacht heb voor het geen om me heen.
Kan mn vis maat er mee om gaan krijg hij/zij er profijt van hebben en zich af en toe ook zeker dood lachen om mijn gedrevenheid.

Mijn vriendin zal er ook regelmatig bij zijn vissend of niet ik hoop haar wat dingen te kunnen leren dit jaar om zo haar eigen visje te vangen.

Het maak me weinig uit op wat voor "niveau" je vis of wat voor materiaal je heb iedereen is welkom!

Het was een heel verhaal maar dat is dan ook wel weer kenmerkend voor mij en als ik met iemand samen vis moeten we ook wel een klik kunnen hebben.

Tight lines boys, catch a pretty one!
martijn damsma
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-06-2018 20:48

21-06-2018 22:17

hallo dave

ben een 54 jarige Dordtenaar

dit seizoen weer fanatiek aan het karperen

af en toe met pen in en om dordrecht

maar weer een set gekocht om statisch aan de slag te gaan

misschien een idee om elkaar beter te leren kennen en te kijken of er een visklik is !

vis tot nu toe alleen, maar een prettige vismaat zeker welkom

mvg

martijn
Plaats reactie