Vismaatje Zaanstreek

Plaats reactie
Marcel Berkelaar
Berichten: 8
Lid geworden op: 10-05-2017 01:14

10-05-2017 22:09

Mijn naam is Marcel, ik ben 49 jaar en zoek een visvriendje die het leuk vind om zo nu en dan met het pennetje te vissen in de Zaanstreek en omgeving. Zijn hier mensen uit de Zaanstreek aanwezig die het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen. Ik woon zelf in Zaandam.

Groet en wie tot ziens,

Marcel
Marcel Berkelaar
Berichten: 8
Lid geworden op: 10-05-2017 01:14

12-05-2017 21:31

Is er dan echt niemand die het leuk vind om nieuwe mensen te leren kennen en samen met de pen op karpers te vissen.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

13-05-2017 14:23

Mijn naam is Marcel, ik ben 49 jaar en zoek een visvriendje
Marcel, het kan natuurlijk zo zijn dat mensen een beetje huiverig worden wanneer een volwassen man van 49 jaar het over een visvriendJE heeft :D

Overigens is de vraag natuurlijk ook wie zijn stekken prijsgeeft. Zoek jij stekken of rijk je ze juist uit?

Succes :wink: .
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Marcel Berkelaar
Berichten: 8
Lid geworden op: 10-05-2017 01:14

14-05-2017 01:13

Hoi Marco,

Visvriendje was natuurlijk grappig bedoeld. Ik val absoluut op vrouwen, dus ik wil niemand aan de haak slaan moet er niet aan denk, dan heb ik thuis bij mijn vriendin ook wat uit te leggen. :D Ik heb vroeger veel met mijn vrienden gevist op karper. Maar iedereen is zo zijn eigen weg gegaan en niemand vist meer, allerlei andere bezigheden.

Ik vis af en toe met mijn broertje maar niet veel. Soms vis ik alleen, maar wanneer ik samen of met meerdere mensen op pad bent vind ik het leuker. Wanneer je af en toe tegen iemand aan kunt lullen met wat humor en soms een mooi gesprek maakt het vissen toch aantrekkelijker. Gaat mij niet om het spotten van andermans plek. Ik weet ook prima plekjes en als iemand een keer wil meegaan is dat prima. Karper zit in principe overal, nieuwe plekken met andere mensen lijkt mij ook prima. Beetje op onderzoek voor wie ervoor open staat. Misschien een leuk evenement om met een paar mensen een dag af te spreken en een nieuw water uit te zoeken die we allemaal niet kennen. Houd ieder zijn eigen stekjes en hebben we een gezellige en hopelijk productieve visdag. Ben wel benieuwd of hier mensen voor in zijn.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

16-05-2017 13:46

Lijkt me wel grappig. Met de pen of op de steunen? En kunnen vissers dan gewoon hier reageren?

Maar ik opteer toch wel dat het iemands viswater moet zijn. Mag 'ie voor iedereen voorvoeren, haha.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Marcel Berkelaar
Berichten: 8
Lid geworden op: 10-05-2017 01:14

17-05-2017 00:41

Hoi Marco,

Dan stel ik toch voor op de pen, statisch vissen is niet mijn ding. Waar en hoe heb ik niet over nagedacht. Zullen we anders samen een visdag plannen met meerdere penvissers?

Laat maar weten of je zin hebt om het samen te organiseren.
Jeroen van Oostrom
Berichten: 2
Lid geworden op: 04-08-2020 16:32

09-08-2020 11:32

Hoi Marco,

Ik weet niet of je nog op zoek bent voor de Zaanstreek. Zo ja stuur me een PM.
Plaats reactie