Met welke mede Carperboarder zou jij eens willen vissen?

Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

23-11-2016 06:55

Zo'n draadje heeft op het Roofvisforum ook eens gelopen en daar zijn toch leuke dingen uit voortgekomen.

De regels zijn heel simpel, voel je nergens toe verplicht!!

Onder kerpelaars zal het zo'n vaart waarschijnlijk ook niet gaan lopen, veel egoïsme hier, mijn water, mijn stek, mijn, mijn, mijn.
Voor Roofvissers is het sowieso al wat gebruikelijker om iemand uit te nodigen, heb 10-tallen veelal gasten een leuke dag bezorgd op m'n bootje. Ik doe het trouwens haast niet meer, de kans op een blank is te groot geworden.
Niemand heeft 'mijn' stekken ooit geschonden trouwens na die visdagen!!!
Respect dwing je misschien wel af?????

Hier zijn wel meerdere vriendschappen uit voort gevloeid waarvan er ook weer zijn verwatert maar ook die na jaren veel hechter zijn geworden, we komen ook op elkaars verjaardag zeg maar.

Ik zou weleens Ganga Style met Michel Tja willen vissen 8) , volgens mij zitten wij met heel veel dingen op 1 lijn, ook al is hij wat meer Urban en ik nogal Brabo :D

Rik Koster heb ik meerdere keren ontmoet, altijd een gezellig babbeltje en soortgelijke visserij.
Denk alleen dat wij elkaar niet zullen aanvullen maar te verschillend zijn, de rust zelve tegen mop mop gas er op zonder rem :o :lol: :lol: :lol:

Sven van Anrooy, volgens mij een hele goede visser waar ik wel wat van kan leren.
Maar dat is wel een echte einzelganger volgens mij, misschien de reden van z'n succes.

Bij Mark Hoedemakers heb ik al een soort van uitnodiging staan, zeer fanatiek en bedreven lijkt me mooi om mee te maken.

Nogmaals voel je nergens toe verplicht.
Dat sommige d'r stekken voor zichzelf willen houden is enigszins wel begrijpbaar, het karperwereldje is een vreemd wereldje, ze denken namelijk allemaal nog eens miljonair te worden met het vissen krijg ik het idee. :P
Op onbekend water afspreken kan ook natuurlijk, lekker samen pionieren weet je meet wat je aan elkaar hebt.

Als er niks uitvloeit ook niet erg, topics kosten niks.
Blijkt het een lul de behanger te zijn in het echie dan schuif je toch 500m op :wink:

Ben benieuwd :D
Gebruikersavatar
Joost Rippen
Berichten: 418
Lid geworden op: 18-08-2016 14:42

23-11-2016 08:35

leuk draadje Cees!

ik ben nog niet zo lang actief hier en ken vooralsnog alleen maar een handvol veelposters. nog geen idee met wie ik denk dat het fijn vissen zal zijn.

ach, misschien toch wel, ik lees altijd met veel plezier de penavonturen van Glenn Axt rond Amsterdam in zijn blog alhier. die zou ik best wel eens willen uitnodigen om eens te komen pennen in de provincie op mijn vaste penwater, hem een paar dikke projectspiegels te zien vangen en kan hij daar een mooi verhaal over schrijven in zijn blog. :)

ow, en puur op basis van de avatar zou ik wel eens willen vissen met R. de Winter, maar wellicht ziet die er in het echie toch anders uit. ;)
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

23-11-2016 18:22

Cees van Opstal (we got a match lol ) :D
Sjoerd Boonenkamp
Bart Beentjes
Mitsz van der Kamp
Daan Titalepta
Jan Witter
Jannes Hooijer
Mark Bres
Jan Kasteelen
Marc Schrikkema
Kees Ouwehand (maar hij niet met mij waarschijnlijk :D )
Kees Verheij in de kano (ondanks .... lol)
Dennis Slagboom
Edwin van Gemeren
Henk ter Maat
Daaf Wolters
John Pannekoek
Piel Haar
Rik Boerboom
Theo de Vries
Mart Honen
Fred Hazenbroek
Bojan van der Linde

maar....

willen ze wel met mij vissen? :lol:

@Cees,

ik voel me vereerd. misschien maar eens doen ook! En ik maar denken dat de meesten hier mij totaal niet kunnen uitstaan (wat waarschijnlijk ook zo is hahaha)

Daan,Sjoerd,Bart en Cees denk ik dat ik het meest mee op een lijn zit en het zeker wel een geslaagde sessie zou worden
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

23-11-2016 20:17

michel Tja schreef:
ik voel me vereerd!

Nou nou ik ben maar gewoon een simpel boertje hoor :P Die kunnen over het algemeen best goed overweg met van die stadse :lol:
Wij gaan er werk van maken, volgens mij kan het niet mis regelmatig zitten we toch wel op één lijn.
Wat nu m'n beste vismaat is geworden, stuurde toentertijd een pb'tje of ik een weekendje mee wilde naar de Vinketering om te snoeken nadat z'n maat plots had afgezegd.
Kende heel die gast niet en de rest is history.

Onszelf in een buitengebied lekker ingraven en keuvelen over het leven.
Volgens mij heb jij ook heel wat te vertellen :wink:
Een feestje maak ik er sowieso van maar altijd met respect voor de omgeving.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

23-11-2016 21:33

Mischien kunnen we met elkaar een keertje een trutputje afhuren! :lol:
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Jan Kasteelen
Berichten: 654
Lid geworden op: 08-05-2007 12:24
Locatie: Gouda

23-11-2016 21:40

Ik moet eerlijk bekennen dat ik aanvankelijk een beetje moeite met deze topic heb. Dat ligt persoonlijk hoor (verlegen) en heb waardering voor de goede bedoelingen van Cees.
Maar ik zie mijn naam staan bij het lijstje van Michel Tja en kan niet anders zeggen dat ik me (ook) vereerd voel. Er zijn denk ik raakvlakken zat waar we elkaar in kunnen vinden.
Toch zijn er zeker veel meer mensen van het forum die ik interessant genoeg vind om eens te ontmoeten.
Omdat ik zelf geen automobiel berijd, ben ik enigszins beperkt; met de bakfiets ga ik niet gauw verder dan 20 km. En inmiddels heb ik een respectabele leeftijd bereikt waardoor de geest vaak nog van alles wil, maar het lichaam wel eens achterblijft.
Ben ook een beetje een loner en voor andere vissers misschien een vreemde snuiter. Wat minder in de sociale omgang dan de meeste mensen.
Ik vermoed dan ook dat er meer leden zijn die enigszins verlegen zijn met deze topic en niet alleen om het prijs geven van hun stek, dat speelt bij mij in ieder geval niet. Ik vind de vriendschappelijke toenadering tot elkaar wel een goed idee, maar ik blijf een beetje verlegen helaas.
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

23-11-2016 21:52

Zoveel hengels zoveel vissers, iedereen hier is oud en wijs genoeg om zelf te beslissen wat ie doet.
Iets voor een ander over hebben is ook niet verkeerd, Gouda ben ik zo en lijkt me een mooi gebied om te bevissen.
Kan ik meteen 's nachts bij onze concurrent Gouda Vuurvast gaan neuzen :wink:

Jan Kasteelen voeg ik toe aan mijn lijstje (maar Tja staat nog steeds met stip op nummero uno haha) , een zee aan ervaring en altijd heerlijk oldscool bezig.
Terug bij de basis maar er wel het maximale uit proberen te halen en volgens mij niet geheel onverdienstelijk.
Staat haaks tegenover het karpervissen anno 2016 maar aan de andere kant zo van nu, back to nature.
Politiek gezien komen we ook aardig overeen lijkt me, schapen houden we wel buiten de stek.
Ik zorg wel voor de kalfsshoarma.

Maar nogmaals:
Cees v Opstal schreef:De regels zijn heel simpel, voel je nergens toe verplicht!!
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

23-11-2016 21:56

Jan Kasteelen schreef:Ben ook een beetje een loner en voor andere vissers misschien een vreemde snuiter. Wat minder in de sociale omgang dan de meeste mensen.

Geldt in mijn ogen voor heel veel karpervissers en voor mij zeker al noem ik mezelf dan weer geen karpervisser maar heb dan weer wel verschillende kanten :lol: :lol: :lol: :lol:
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

23-11-2016 22:01

Joost Rippen heeft als newbee toch al mooi naam gemaakt hier zo en dat wil wat zeggen. 8)
In het verleden behaalde resultaten geven bij het karpervissen zeker wel garantie voor de toekomst!!!

Staat op de lijst.

Misschien is het ook niet onverstandig om de neuzen eens dezelfde kant op te krijgen met al die perikelen tegenwoordig.
We moeten veel pikken en nog veel meer nemen en heb niet het idee dat we er nu meer voor terug krijgen.
Als je weet wat je aan elkaar hebt kun je veel meer bereiken.
Gebruikersavatar
Jan Kasteelen
Berichten: 654
Lid geworden op: 08-05-2007 12:24
Locatie: Gouda

23-11-2016 22:31

Nou Cees, als je bij Gouda Vuurvast in die zijarm van de Gouwe wil vissen, ben je wel aardig urban bezig. :D
Door mijn leeftijd en het feit dat vissen altijd een passie is geweest, hoef ik natuurlijk geen moeite te doen om een bepaalde stijl na te streven. Ik vind het leuk om van het ene systeem naar het andere over te stappen als de situatie er om vraagt. De ene keer vis ik inderdaad old school, een andere keer mogelijk wat meer met de modernere technieken. Hoewel ik denk ik net als jij een zekere afkeer van de moderne reguliere aanpak heb.
O ja, zover ik je postings gelezen heb kunnen we over politiek en de rest van deze waanzinnige tijd denk ik aardig keuvelen.
Maar het idee is leuk en ik word wederom in verlegenheid gebracht door je reactie. Verder ben ik ook nog eens vegetariër; daar ga je al. We gaan er over nadenken.
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

23-11-2016 22:35

Dan vis jij de groentes er maar tussen uit houd ik meer vleesch over 8) :lol:
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

23-11-2016 22:38

Trouwens ik heb Kees Ouwehand zojuist een PB gestuurd met de vraag of hij mijn forumnaam aan wil passen...
Ik ben daar toentertijd namelijk niet geheel eerlijk over geweest en had daar zo m'n redenen voor.
Verder geen kwade insteek natuurlijk. En vind ook dat ik daar niemand mee heb benadeeld op geen enkele manier.

Mijn naam is Harm aangenaam :D

Zou anders wel erg lullig zijn als ik straks bij niemand op z'n lijstje sta :oops: :lol:
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

24-11-2016 08:41

Joost Rippen schreef:ow, en puur op basis van de avatar zou ik wel eens willen vissen met R. de Winter, maar wellicht ziet die er in het echie toch anders uit. ;)



Haha ja ik zie er idd wel beetje anders uit joost... alleen jammer dat het jou alleen om de avatar gaat en niet om de persoon achter de avatar..... :(

Nee maar zonder gekheid er zijn er voor mij genoeg waar ik wat van kan leren en waar ik wel eens een nachtje of dag mee wil vissen... Ik heb wel eens enkele keren een topic geopend in vismaat gezocht en heb er al een paar visvrienden aan overgehouden en ook paar keer dat ik dacht nee dit was leuk maar voor mij geen 2e keer meer..

Zolang er maar wederzijds respect is en de hobby voorop staat en elkaar wat gunt en gewoon je ding kan doen wil ik met iedereen wel keertje vissen. Maar zoals tja al zegt..... willen ze dat wel met mij hahaha.

Cheerio!!!
Oja joh!!!
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

24-11-2016 13:13

Dennis Slagboom schreef:Mischien kunnen we met elkaar een keertje een trutputje afhuren! :lol:


Jaa, het Ijsselmeertje :lol: :lol:
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

24-11-2016 16:42

De namen welke ik aangaf bedoelde ik puur in de zin dat ik best wel met ze een hengeltje zou kunnen uitgooien en dat dat best gezellig/leerzaam zou kunnen zijn
Er zijn er nog veel meer waarmee ik best een keer zou kunnen/willen vissen. R de Winter is daar ook wel 1 van trouwens.

Maar of dat ooit zou gebeuren is weer een hele andere vraag :D

Aangenaam trouwens Harm :wink:

Volgend jaar ergens een sessie doen of desnoods een ochtendje / middagje op roofvis waarom niet toch? Gezellig !
Het is maar vissen he.

@Jan, mucho respect voor je openheid en eerlijkheid. Jouw naam hoort nu eenmaal op mijn lijstje. Puur gebaseerd op de leuke conversaties, je muzieksmaak,vriendelijkheid en kennis van zaken.
Mocht ik ooit aan het water vertoeven en jij bent daar ook dan zou ik dat helemaal niet erg vinden.
Zelf vis ik niet zo veel meer de laatste 2 jaar helaas. Dit komt vooral door mn vaderschap,drukte op het werk en ik weinig tijd en mogelijkheden heb om zo fanatiek bezig te zijn als vroeger ( tenzij ik verzaak als vader en op het werk) ik wil het wel weer gaan oppakken volgend jaar trouwens.heb ook amper hier gepost afgelopen jaar.
Ik wil met mijn lijstje absoluut niemand in verlegenheid brengen of zich ongemakkelijk laten voelen. Ik geef enkel aan dat ik die mensen wel koele kikkers vind en best een keer zou willen ontmoeten en een ochtendje/avondje/middagje/nachtje mee te vissen voor de gezelligheid en het uitwisselen van ideeen en meningen onder het genot van een bak koffie.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Jan Kasteelen
Berichten: 654
Lid geworden op: 08-05-2007 12:24
Locatie: Gouda

24-11-2016 18:36

Wederzijds respect Michel. Allereerst van harte met je vaderschap! Gezin gaat voor, en het vissen komt dan vanzelf wel weer. Ik denk dat elke serieuze visser wel een periode heeft gekend waarin er andere dingen gebeuren die meer aandacht vragen. Ik kan me verder altijd goed in je scherpe en vaak zeer geestige postings vinden en wie weet komen we elkaar aan de waterkant ooit nog eens tegen.

En Harm, mogelijk eens in het voorjaar samen in een van de mooie polders hier rond mijn woonplaats de rust opzoeken? Ik heb een leuke wetering in gedachte met een mooi bestand. Ach, we zien dan wel. Keuze zat.
Gebruikersavatar
jannes hooijer
Berichten: 450
Lid geworden op: 13-02-2008 19:28

24-11-2016 18:40

misschien eens een keer afspreken met een ieder die wil komen
op een nader te bepalen water
sessie zonder hengels ????
carp greats jannes


carp fishing a way of live
Gebruikersavatar
jannes hooijer
Berichten: 450
Lid geworden op: 13-02-2008 19:28

24-11-2016 18:41

welkom harm :lol: :lol: :lol:
carp greats jannes


carp fishing a way of live
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

24-11-2016 18:43

jannes hooijer schreef:misschien eens een keer afspreken met een ieder die wil komen
op een nader te bepalen water
sessie zonder hengels ????


Carp Zwolle :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Lorenz Cleymaet
Berichten: 268
Lid geworden op: 21-05-2011 15:04
Locatie: Merendree (Gent) - België

24-11-2016 19:13

Willem Barnas! Ken hem helemaal niet maar puur op basis van zijn schitterende schrijfsels hier en op diverse websites lijkt het me een fantastische kerel. Spijtig dat hij niet meer actief is op het board.
Gebruikersavatar
jannes hooijer
Berichten: 450
Lid geworden op: 13-02-2008 19:28

24-11-2016 19:23

is zeker een optie herman
carp greats jannes


carp fishing a way of live
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

25-11-2016 00:12

Het is ook niet de helemaal de juiste tijd geweest om dit topic te openen, voor roofvissers dan weer wel.
Dus Tja als je zin hebt om eens lekker te blenken op roofvis vanuit m'n bootje :lol: nee zonder gekheid ik ken nog wel wat aangrenzende wateren waar je nog wel goede kans maakt hoor.

En dat mensen het niet meteen aandurven om met tenten en alles langs de waterkant te staan is begrijpelijk.

Ik pas me zelf erg makkelijk aan, ben zindelijk en schijt de laatste jaren zelfs buiten de tent, je moet wel een erg grote $%# zijn moet je niet met mij overweg kunnen.
Die ken ik trouwens wel ene op dit forum :P :wink: :lol:
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

25-11-2016 09:00

jannes hooijer schreef:misschien eens een keer afspreken met een ieder die wil komen
op een nader te bepalen water
sessie zonder hengels ????



Klinkt spannend.... hoe kunnen we je herkennen hahaha..
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Joost Rippen
Berichten: 418
Lid geworden op: 18-08-2016 14:42

25-11-2016 09:03

@ R de Winter:

als jij je nou gewoon net zo aankleedt als op je avatar kunnen wij jou in ieder geval herkennen. :p
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

25-11-2016 10:25

Moderator, kan die naam van Harm de Zomer ook meteen aangepast worden? Of krijgt die een ban? :D
Let op slagboom !