Met welke mede Carperboarder zou jij eens willen vissen?

Gebruikersavatar
Remco Kulk
Berichten: 698
Lid geworden op: 04-07-2012 07:33
Locatie: Amsterdam

23-12-2016 11:50

Jan Witter schreef:@ Michel Tja,


Maar het zou zeker een keer leuk zijn om te kunnen vissen met een mede supporter, dat kom ik hier niet tegen in de regio, althans heel weinig. Je moet ze zoeken als een speld in een hooiberg. Maar over het algemeen kan ik met de meeste 010ers wel door één deur....





Hier nog een verdwaalde Feyenoord fan, niet de enige idioot dus :)

Als je iemand aan de waterkant ziet met een mooie Feyenoord kersttrui dan ben ik het dus ;)
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

23-12-2016 12:19

@ Remco,

Misschien begrijp ik je verkeerd :oops:

Maar Michel en ik zijn voor die club uit jouw woonplaats... :lol: :lol: :lol:
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Remco Kulk
Berichten: 698
Lid geworden op: 04-07-2012 07:33
Locatie: Amsterdam

23-12-2016 12:23

He bah, ajaxcieden dus, beetje jammer jongens :)
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

24-12-2016 16:15

mark bres schreef:Marco dekt zich alvast in omdat hij waarschijnlijk toch al op geen één lijstje zal komen te staan :lol:

Ik en Fred Hazenbroek hebben elkaar hier leren kennen dmv pb,s wat later uiteindelijk overging in lange mails en er toe heeft geleid dat we nu al een aantal sessies van soms meerdere dagen gemaakt hebben.
Het is dat Fred zijn manlijke hormonen op begonnen te spelen en zijn jagers instinct zei dat ie weer een nieuw vrouwtje nodig had :P , anders had het er zelfs toe geleid dat we afgelopen najaar samen een week in Frankrijk zouden hebben gebivakkeerd.
Ik heb verder ook wel een lijstje met namen in mijn hoofd waar Michel zeker ook hoog op staat waarvan ik denk dat ik het er uitstekend mee zou kunnen vinden.
Door beperkte vistijd en het ook graag alleen vissen zou er in de praktijk echter weinig van terecht komen.
Een uitzondering zou ik trouwens voor oud boarder Kees Verheij willen maken mocht ie me willen uitnodigen voor een sessie op de rivier? :D


Weet niet hoe het kan, maar lees vandaag pas voor het eerst dit topic.
Lees regelmatig nog wel mee met het e.e.a, maar actief meedoen zat er al ff niet in door andere bezigheden en soms "board moe''

Marc, Jammer dat je het even iets anders omschrijft dan de echte werkelijkheid, maar ik weet wel waar deze "rancune "vandaan komt.. Je kan het gewoon niet hebben dat je hondje Storm liever bij mij zit/slaapt dan bij jou waarschijnlijk :wink: :lol: :lol: Niettemin gaan we volgend jaar wel weer
een paar keer vissen hoor, heb me prima vermaakt met je. :wink:

Tja...ik weet niet hoe ik op jouw lijst terecht ben gekomen, maar het valt best wel eens te regelen denk ik.. lijkt me best leuk, ondanks de enorme generatiekloof :lol: :lol:

Verder ben ik een simpel persoon... Mensch..durf te leven (RS) ,dus ook gewoon te vragen
Gewoon het KISS principe dus.... :wink:

Vissen stond ook bij mij even niet op de prioriteitenlijst wegens persoonlijke omstandigheden,
maar volgend jaar gaat dat wel weer goed komen.

Prettige feestdagen all, en een mooi nieuwjaar toegewenst aan allemaal...


Extern geheugen - Fred Hazenbroek
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
Richard Pont
Berichten: 794
Lid geworden op: 26-01-2005 10:53
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

28-12-2016 22:43

Toch wel een heel gaaf topic dit, wel jammer dat het nu een beetje doodbloed. Leuk om te lezen hoe men over elkaar denkt.

Ik ben een echte éénling, misschien wat verlegen en niet heel sociaal. Ik blijf dus lekker vooral alleen vissen, of een enkele keer met mijn vaste vismaat. Dit ondanks dat ik een paar keer heel leuk heb gevist met super penvissers zoals Michael Schaper en Rick Boom.

Als ik dan toch twee personen zou moeten noemen zijn dat Mark Bres en Bojan van der Linde, maar dat is puur vanwege het prettige mailcontact dat ik regelmatig met deze mannen heb gehad.
Ruim je rotzooi nou eens op !!!
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

29-12-2016 23:33

Haha we zouden zeker een keer samen moeten vissen richard!
Gebruikersavatar
Richard Pont
Berichten: 794
Lid geworden op: 26-01-2005 10:53
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

02-01-2017 17:27

Het komt er vast nog wel een keer van Bojan!
Ruim je rotzooi nou eens op !!!
Gebruikersavatar
Joost Rippen
Berichten: 418
Lid geworden op: 18-08-2016 14:42

02-01-2017 17:39

met Rik Koster in het voorjaar op de rivier. wel gewoon in Nederland, want dikke buitenlandse biggen hoeft van mij niet meer zo. :)
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

02-01-2017 17:46

Kom maar op Joost, haringvliet/hollands diep! GAAAAAN
Gebruikersavatar
Joost Rippen
Berichten: 418
Lid geworden op: 18-08-2016 14:42

02-01-2017 18:13

oei, das wel wat meer zoekwerk dan die smalle maas bij mij in Den Bosch. staat wel in open verbinding dacht ik, dus zelfde vissen. werd trouwens in de jaren 90 al een 46 ponder gevangen bij de Moerdijkbrug door een Engelsman, ene Davis dacht ik. zelfde vis kwam er een paar jaar later uit een aantal kilometer verderop. Speurtocht naar giganten van Evert Aalten.

sinds m'm 16 jarige visstop niet meer gevist op de rivier, dus alweer van 17 jaar geleden. wel heel goede herinneringen aan, eerste keer 6 kleintjes, tweede keer 4 lage twintigers. derde keer 2 29ponders en daarna een mooie dikke dertiger. toen waren ze weg, en heb ik een en ander nog eens over gedaan op andere stekken. ik denk hooguit 3 of 4 keer geblankt. en dat bijna 20 jaar geleden. :)
Laatst gewijzigd door Joost Rippen op 02-01-2017 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

02-01-2017 18:23

Correct :) wel even wachten tot het voorjaar Joost. Niet de meest comfortabele stek trouwens, stenen ondergrond. Dus alleen een plu mee nemen :)
Gebruikersavatar
Joost Rippen
Berichten: 418
Lid geworden op: 18-08-2016 14:42

02-01-2017 18:28

mijn topvis van de rivier, 17 of 18 jaar geleden. versteend kuit of een waterbuik denk ik.
Bijlagen
IMG_0045 (Custom).JPG
(145.93 KiB) 2500 keer gedownload
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

02-01-2017 18:39

Mooie knoeperddddd:)
Gebruikersavatar
Joost Rippen
Berichten: 418
Lid geworden op: 18-08-2016 14:42

02-01-2017 18:46

mooi is ie he? :)

ik had het echt moeilijker verwacht toen ik ging pionieren op de maas. en dan al in je vierde nacht nummer 13 en bovenstaande vis vangen, ik ging helemaal uit mijn dak zoals je wel begrijpen kan.
de allereerste keer was ook speciaal. zo weinig zelfvertrouwen, veel bekenden die gefaald hadden. en dan 4 vissen in de eerste 4 uur. hoezo op je voer liggen wachten? en 's-nachts nog eens 2. oh ja, ook nog een handvol kopvoorn. dus nauwelijks geslapen. die krijg je er wel bij op de maas, minstens een kopvoorn voor elke karper die je vangt. en weinig spiegels, in ieder geval ving ik alleen maar schubs.
ik had er veel meer uit kunnen halen, maar ik ben toen internationaal vrachtwagenchauffeur geworden. en ben nooit van het zo maar neerploffen geweest, altijd die voorbereiding. en dat ging niet meer dus ben helemaal met vissen gestopt. ook een beetje omdat de uitdaging weg was. de rivier was de laatste uitdaging en toen had ik op elk type water grote vis gevangen. en een nieuwe uitdaging aangegaan.

beetje off topic geworden zo, maar leuk om weer eens terug te denken. :)
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

02-01-2017 19:06

werd trouwens in de jaren 90 al een 46 ponder gevangen bij de Moerdijkbrug door een Engelsman, ene Davis dacht ik. zelfde vis kwam er een paar jaar later uit een aantal kilometer verderop.
Ik heb niets met namen etc., maar die dikke visser met vis stond op een cover van een van de eerdere Dé Karperwereld uitgaven. Daarom is me bijgebleven dat het Dave Thorpe's vis was (..geloof ik :) ). Visser is al een tijdje dood wegens hartfalen. De vis; Geen idee? Er viel verder te lezen dat 'ie wat later nog door een jongere gast is gevangen op Nash monster pursuit thuisvlijt bollen via voorvoer werk. Of dat verhaal ook in 'speurtocht' te lezen is?

Mooie dikkerd trouwens Joost.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

02-01-2017 20:07

Was trouwens in het voorjaar, hij had er geloof ik 3 weken gezeten, toen spontaan de vis de paaizone in kwam.
De kom naast de spoorbrug was dat, bizar grote vis voor die tijd !
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

04-01-2017 11:23

Remco Kulk schreef:He bah, ajaxcieden dus, beetje jammer jongens :)



@Jan en @Remco,

Misschien kunnen jullie woningruil doen? :lol:

Tijdje niet hier geweest. Maar ik heb me weer prima vermaakt na het inloggen vandaag :D

Beste wensen nog trouwens allemaal voor 2017 ! (Beter laat als nooit)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Remco Kulk
Berichten: 698
Lid geworden op: 04-07-2012 07:33
Locatie: Amsterdam

04-01-2017 11:28

Nee dat dan ook weer niet, heb jaren in Rotterdam gewoond. Prima ook maar je kan hier in Amsterdam
mooier vissen vind ik, dat dan weer wel :wink:
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

04-01-2017 12:40

Jan Witter schreef:@ Michel Tja,

Ik heb al met Sjoerd gevist...!!! :lol:



Was heel leuk!
En toen Jan over voetbal begon, ging ik gewoon even lekker een stukje varen.
Zo bleef het uitermate gezellig! 8)

Grts